Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Ми знаємо все і навіть більше
Новини: Київ
40440

В.Кличко пообіцяв скасувати контракти про розміщення реклами в метро

КИЇВ. 22 грудня. УНН. КМДА має намір через суд скасувати чинні контракти на розміщення реклами в метро. Про це сказав в коментарях журналістам після зустрічі з протестувальниками мер Києва Віталій Кличко, передає кореспондент УНН.

За його словами, ті цифри про доходи від розміщення реклами в метро, якими оперують активісти, не відповідають дійсності.

"Цифри, які позначені на схемі, не відповідають дійсності. 170 млн - дохід повністю від реклами в Києві. На сьогоднішній день доходи від реклами - 40 млн в рік в метро. А нам написали дохід, що 1 млрд. Весь Київ не дає такі цифри", - зазначив він.

Він сказав, що готовий розглянути питання про розміщення реклами в метро і висловив намір скасувати чинні контракти.

"Важливо, щоб гроші йшли в метрополітен. Ті контракти, які на сьогодні працюють, були складені ще декілька років тому. Я впевнений, що ці контракти ми повинні розглядати, через судове рішення скасовувати", - прокоментував В.Кличко.

Крім того, він був обурений тим, що активісти провели гучну акцію протесту, а не зустрілися відразу з ним.

"Я радий, що є пропозиції. Є проблема. Готові розглядати. Ми прийшли працювати. Є проблеми, давайте їх вирішувати", - сказав мер.

Нагадаємо, сьогодні під стінами КМДА громадські активісти провели акцію протесту проти підвищення вартості проїзду в метро і за надання права метрополітену самостійно укладати договори з рекламодавцями за комерційними розцінками, спрямовуючи 100% отриманих коштів на утримання та розвиток метрополітену.

Учасники вимагали відмінити впровадження нової схеми оплати проїзду в метро, яка, за їхніми словами, передбачає отримання комерційними компаніями-посередниками 160 млн грн на рік за посередницьку діяльність. Вони вимагали від В.Кличка перш ніж підвищувати вартість проїзду в метро, "повернути до бюджету 1 млрд грн тіньового прибутку від реклами".

Крім того, активісти вимагали надати право метрополітену самостійно здавати в оренду торговельні площі та приміщення, адресуючи 100% отриманих коштів на утримання та розвиток метрополітену. Вони наголошували на тому, що вартість проїзду можна буде підвищувати лише після 100-відсоткового адресування коштів на потреби метрополітену від оренди рекламних і торговельних площ, а також наведення порядку в інших секторах фінансово-господарської діяльності.

Джерело: УНН
Теги: Київ
Підписуйтесь на канал новин УНН у Telegram