"Київводоканал" запустив чат-ботів у Viber і Telegram

чат-бот
КИЇВ. 28 вересня. УНН. Передавати "Київводоканалу" показники лічильників можна тепер через чат-боти в Viber і Telegram, повідомляє УНН з посиланням на прес-службу компанії.
Чат-бота в Viber можна знайти за посиланням https://chats.viber.com/vodokanalkiev. Для старту комунікації необхідно натиснути "чат" і написати "добрий день" - далі слідувати інструкції.
При цьому старий метод надання показників у Viber у вигляді текстового повідомлення на номер (044) 202-02-02 з 26 вересня більше не актуальний, а інформація не відображається в системі.
Чат-бота в Telegram можна знайти за посиланням https://t.me/vodokanalkiev_bot. Після цього необхідно натиснути "start", додати номер особового рахунку та надати необхідні дані.
Раніше УНН повідомляв, що 98% споживачів товарів і послуг хотіли б обмінюватися повідомленнями для комунікації з компаніями. Але не всі компанії готові надати такі послуги. Як пояснила керівник контакт-центру McCall Христина Ярцева, чат-боти дозволяють клієнту отримати швидку інформацію, не обтяжуючи себе дзвінками на гарячу лінію, спілкуванням з операторами і написанням листів на електронну пошту. Це оперативний спосіб комунікації, здатний задовольнити нескладні запити клієнтів. Крім того, чат-боти істотно оптимізують витрати компаній на контакти зі споживачами. Потенційна економія може досягати 40-60%. При цьому вважається, що чат-боти, як і контакт центри, набагато ефективніші, якщо працюють на аутсорсингу.
Також нагадаємо, до чат-бот комунікації недавно вдалася білоруська сфера ЖКГ. Тепер споживачі послуг можуть отримати інформацію про аварійні і планові відключення, відправивши чат-боту всього лише адресу. Система самостійно розпізнає її і моментально надає інформацію у відповідь на запит.