Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 13 грудня 2018 10:19
20445

У “Київміськбуді” показали як підвищують стандарти роботи з клієнтами

У “Київміськбуді” показали як підвищують стандарти роботи з клієнтами

КИЇВ. 23 лютого. УНН. У Холдинговій компанії для працівників call-центру провели майстер-класи і тренінги для покращення роботи з клієнтами. Два тижні працівники гарячої лінії Київміськбуду відвідували заняття, підготовлені ведучою українською консалтинговою компанією DOitWELL, передає УНН.

У “Київміськбуді” вимогливо ставляться до стандартів якості обслуговування клієнтів, а тому, набираючи нових менеджерів, у Компанії турбуються, щоб їх рівень відповідав вимогам часу і запитам покупців, говорить директор Департаменту маркетингу і продажів Тетяна Маркова.

“У сучасних реаліях складно знайти готового менеджера, тому ми — „вирощуємо“ своїх, і в цьому нам дуже допомагають тренінги. Клієнт, звертаючись в компанію „Київміськбуд“, повинен отримати повну консультацію щодо об’єктів будівництва, переліку вільних квартир, різних нюансів укладання договорів, незалежно від того, скільки менеджер працює в компанії.

Також, у роботі виникають різні ситуації: людина телефонує зі скаргою (буває, що не підбирає слів) і важливо, щоб менеджер швидко зорієнтувався, знайшов потрібні слова і аргументи, пояснив ситуацію, що виникла, і зробив все максимально можливе, щоб людина заспокоїлась та вирішила свою проблему”, — зазначила Тетяна Маркова.

Тренінг, який розробили і проводили спеціалісти DOitWELL — це 80% практичних завдань. Фахівці активно застосовували сучасні методики консультування, продажу та практичної психології. В результаті проведення тренінгів, менеджери починають краще розуміти запити клієнта і, відповідно, зростає якість проведення консультацій.

“Секрет успішних продажів полягає в тому, щоб максимально допомогти потенційному покупцеві допомогти вибрати оптимальний варіант придбання. На нашому тренінгу менеджери вчилися з’ясовувати потреби потенційних покупців, слухати і чути їх запити, працювати з запереченнями і не боятися конфліктних ситуацій. Всі люди різні, і ми ніколи не знаємо, з яким настроєм буде телефонувати клієнт. Менеджер має бути готовим до будь-якого запитання”, — зазначила маркетинг-консультант консалтингового агентства DOitWELL Юлія Кішинька.

На сьогоднішній день у “Київміськбуді” на 31 будівельному майданчику ведуться будівельні роботи. Компанія пропонує великий асортимент нерухомості, і тому менеджер, до якого звертається покупець, повинен вміти знайти найкращий варіант, який повністю би відповідав очікуванням клієнта і його фінансовим можливостям. І саме такі тренінги допомагають домогтися високих стандартів консультування.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...