Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 23 жовтня 2018 07:00
Загрузка...
Новини: Політика
12855

Нічого не чую, нічого не бачу: Жданов відмовився ініціювати розслідування закупівлі "футбольної трави" від ФФУ

Нічого не чую, нічого не бачу: Жданов відмовився ініціювати розслідування закупівлі "футбольної трави" від ФФУ

КИЇВ. 16 травня. УНН. Міністр молоді та спорту України Ігор Жданов відмовився ініціювати розслідування фактів можливої ​​корупційної схеми навколо будівництва і реконструкції футбольних полів зі штучною травою по всій Україні. Про це він заявив сьогодні журналістам під час прес-конференції, передає УНН.

За його словами, Міністерство молоді і спорту не уповноважене на проведення розслідування. Однак питання до чиновника звучало так: “чи готові ініціювати (не проводити — ред.) розслідування скандалу?”, адже ЗМІ прекрасно розуміють, що розслідування тих чи інших фактів корупції — це виняткова прерогатива правоохоронних органів.

“Я не буду це питання коментувати, тому що я про це нічого не знаю. Це гроші ФФУ. У них треба питати”, — сказав він і додав, що" у міністерства немає повноважень (на розслідування), це питання до прокуратури“.

Відзначимо, що йдеться про скандал щодо послуг з будівництва і реконструкції футбольних полів зі штучним трав’яним покриттям, який розгорівся навколо Федерації футболу України та його президента.

Суть в тому, що ЗМІ запідозрили ФФУ в організації “бюджетної монополії”. У кінці минулого року, менш ніж за місяць, було проведено 300 тендерів без відкритих аукціонів, левову частину яких виграла комерційна дочка ФФУ — “ФФУ Продакшин” або пов’язані з ФФУ компанії, пише “Бізнес.медіа”. За підсумками цих тендерів, як стверджують журналісти, комерційним структурам ФФУ вдалося освоїти кілька сотень мільйонів бюджетних коштів. При цьому ціна за квадратний метр поля штучної футбольної трави від “ФФУ Продакшн” була значно вищою за європейські аналоги.

“В результаті, з кінця 2017 року ТОВ „ФФУ Продакшн“, комерційна дочка Федерації футболу, отримала поза конкурсом 66 замовлень на майже 95 млн грн в Києві. Ще близько 100 млн грн вона отримає як постачальник покриття для футбольних полів на тендерах, де перемогли інші юридичні особи.

Ціни на покриття від комерційних дочок Федерації футболу України вище, ніж у інших виробників Європи: 16-18 євро проти 12-14 євро. Переплата тільки за покриття на стандартному майданчику для міні-футболу становить від 1900 євро”, — наголошується в розслідуванні “BIHUS info”.

Додамо, що завод з виробництва штучних покриттів для футбольних полів (“ФФУ Продакшн”) був побудований в Україні за гроші УЄФА.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
загрузка...