Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Понеділок, 19 листопада 2018 13:12
Загрузка...
Новини: Економіка
16410

Українська компанія імітувала етикетку Baileys

Українська компанія імітувала етикетку Baileys

КИЇВ. 11 вересня. УНН. Українську компанію "Котнар-М" оштрафували за імітацію етикетки світового виробника лікеру Baileys. Про це сказано в повідомленні АМКУ, передає УНН.

Ірландська компанія R&A Bailey&Co, виробник вершкового лікеру Baileys, поскаржилася в Антимонопольний комітет (АМКУ) на прояви недобросовісної конкуренції з боку української компанії "Котнар-М".

У ірландській компанії стверджували, що українська "Котнар-М" без дозволу використовувала назви та етикетки O'Dailys, які схожі на назву і оформлення етикеток лікарів бренду Baileys.

Також ірландський виробник поскаржився на поширення інформації, що вводить в оману споживача щодо неправдивих даних про походження товару - лікеру O'Dailys Original.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Китайці в Інтернеті пропонують тару і етикетки для будь-якого виду алкоголю

АМКУ направило в "Котнар-М" три вимоги про надання інформації для того, щоб встановити всі фактичні обставини справи. Однак компанія не надала інформацію у встановлені Комітетом строки на дві вимоги, а на третю надала інформацію в неповному обсязі.

Таким чином, Тимчасова адміністративна колегія Комітету визнала дії "Котнар-М порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції та наклала штраф на 298,4 тис. грн.

Відзначається, що "Котнар-М" також вдався до маніпулятивних і протизаконних дій, надавши АМКУ недостовірну інформацію, а саме - неіснуючу копію заочного рішення Берегівського районного суду Закарпатської області від 17 серпня 2017 року. За вказане порушення АМКУ оштрафував "Котнар-М" ще на 680 тис. грн.

Крім того, у зв'язку з наявністю ознак кримінального порушення законодавства, пов'язаного з підробкою судового рішення, Комітет подав заяву в правоохоронні органи.

Як писав УНН, в Україні дуже часто підробляють брендовий алкоголь не тільки іноземного, а і вітчизняного походження.

З метою боротьби з фальсифікаторами легальні виробники спиртного намагаються максимально захищати свій товар логотипами, тисненням, складними графічними етикетками і не тільки.

Виробник Medoff, наприклад, з метою захисту своїх споживачів від підробки розробив спеціальний ковпачок. Усі пляшки цієї горілки закриті одноразовою кришкою, при відкритті якої з'являється захисне кільце і червоний герб Medoff. Використовувати повторно таку кришку без явних ознак фальсифікату вже не можливо.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
загрузка...