Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 11 грудня 2018 06:19
Новини: Економіка
9120

Fitch висловилося про експансію агрохолдингу Косюка на Захід

Fitch висловилося про експансію агрохолдингу Косюка на Захід

КИЇВ. 29 листопада. УНН. Потенційна купівля українським агрохолдингом "Миронівський хлібопродукт" (МХП) словенської компанії Perutnina Ptuj поліпшить бізнес-профіль компанії без істотного погіршення фінансового становища. Про це заявили аналітики міжнародного рейтингового агентства Fitch Ratings, передає УНН.

"Покупка Perutnina Ptuj вписується у стратегію МХП, спрямовану на розширення своєї присутності за межами України, особливо у Європейському Союзі, і збільшення обороту від продуктів з доданою вартістю.

Обидві компанії є вертикально інтегрованими, від виробництва кормів до вирощування та переробки м'яса птиці", - пишуть аналітики Fitch.

Прогнозується, що Perutnina становитиме близько 20% продажів і майже 10% EBITDA від консолідованих показників агрохолдингу у 2018 фінансовому році. Це, за словами аналітиків, дозволить МХП генерувати дві третини своїх доходів і близько 60% EBITDA за межами України.

Існують ризики зниження рентабельності МХП з 29% до 26%, однак навіть такі показники будуть помітно вищими, ніж у інших міжнародних компаній, вважають у Fitch.

"Цей показник буде залишатися помітно вищим, ніж у інших міжнародних компаній на цьому ринку, таких як BRF SA (рентабельність за EBITDA - 8,6% у 2007 фінансовому році), Tyson Foods, Inc. (10,8%) і Smithfield Foods, Inc. (8,4%)", - йдеться у повідомленні.

Довідка: "Миронівський хлібопродукт" найбільший виробник і експортер курятини в Україні. Одна з небагатьох українських компаній, кому ЄС дозволяє постачати продукцію на свої ринки.

Збільшення експорту сприяло виведенню України у ТОП-10 головних постачальників курятини у світі і ТОП-3 головних постачальників до країн ЄС.

В Україні МХП вважається одним з "головних" годувальників країни, оскільки виробляє третину всього м'яса, яке споживають українці. Очолює компанію Юрій Косюк. Найбільш відомі бренди: "Наша Ряба", "Легко", "Бащинський".

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
Погода, Новости, загрузка...