Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 19 лютого 2019 16:40
22020

Замість ліків від гіпертонії киянці продали вітаміни за 700 грн

Замість ліків від гіпертонії киянці продали вітаміни за 700 грн

КИЇВ. 11 лютого. УНН. За порадою провізора киянка Валентина Білогородська придбала в аптеці ліки від гіпертонії. Втім, медикаменти не допомогли жінці, вони мало не довели її до інсульту. Про це йдеться у журналістському розслідування ТРК Україна, передає УНН.

Киянка розповіла, що пішла за ліками в аптеку, коли їй стало зле. Вона відчула запаморочення, поміряла тиск тонометром, який показав "180 на 90".

В аптеці Білогородська розповіла фармацевтові про свої симптоми. Остання не порадила жінці звернутися до лікаря - а продала їй ліки, які "точно допоможуть". Вартість ліків - понад 700 грн.

Купивши ліки, пенсіонерка вживала їх за інструкцією, але їй легше не ставало. Вирішила піти не до аптеки, а до лікаря.

"Лікар був здивований. Він поставив мені діагноз гіпертонія. Я показала йому препарат від тиску. Він мені роз'яснив, що цей препарат не лікує тиск, і не збиває його, це просто якісь дуже слабкі вітаміни. Лікар сказав, що просто, ймовірно, аптеці вигідно було їх продавати", - розповіла Білогородська.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Торік українці витратили на ліки суму, що дорівнює річному обсягу субсидій

Кількість охочих заробити на здоров'ї українців зростає із кожним днем, йдеться у журналістському розслідуванні. Фармація почала перетворюватися із медичної галузі у бізнесову в середині 90-х років. Тоді з'явилося поняття "маркетингові договори". Їх суть полягає у наступному: фармкомпанії підписують із аптеками договори, в яких чітко вказані назви ліків, які працівники аптеки порадять українцям перед усім. Це так звані пріоритетні препарати.

"Тобто якщо ви прийдете до аптеки і попросите щось від кашлю або від тиску - фармацевт запропонує вам ті, за які аптека отримає винагороду. Вони можуть бути якісними, але 100% дорожчими від аналогів, бо за рекламу треба платити", - йдеться у журналістському розслідуванні.

Нагадаємо, мережеві аптеки визнали, що отримують маркетингові бонуси від виробників за реалізацію їх препаратів. І під тиском народних депутатів, аптекарі навіть, заявили про наміри відмовитися від таких маркетингових угод.

Також нагадаємо, що в парламенті зареєстровано законопроект №8591, який передбачає заборону для аптек користуватися маркетинговими угодами. Документ готується до розгляду профільним комітетом ВР.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...