Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 20 квітня 2019 01:17
Новини: Економіка
17115

Киянам повернули помилково сплачені кошти за електроенергію

Киянам повернули помилково сплачені кошти за електроенергію

КИЇВ. 6 квітня. УНН. “Київські енергетичні послуги” зарахували на особові рахунки киян помилково сплачені у лютому 28 мільйонів гривень. Про це УНН повідомили в прес-службі КЕП.

Повідомляється, що на особові рахунки клієнтів “Київських енергетичних послуг” зараховані кошти, що були помилково сплачені споживачами у лютому за старими реквізитами. Компанія отримала 28 млн грн від попереднього постачальника — “ДТЕК Київські електромережі”, якому за інерцією продовжували платити деякі кияни. Перераховані суми клієнти зможуть побачити в Особистому кабінеті, також вони будуть враховані у березневих платіжках за електроенергію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тарифна політика у сфері електроенергетики залишається неефективною — Рахункова палата

Платежі від населення за спожиту в 2019 році електроенергію приймає тільки компанія “Київські енергетичні послуги”, визначена державою єдиним постачальником універсальних послуг в Києві. Реквізити постачальника, відповідно, змінилися.

Проте деякі кияни за звичкою сплачували рахунки старому постачальнику, “ДТЕК Київські електромережі”, який з 1 січня виконує функції оператора системи розподілу і відповідає за мережеву інфраструктуру.

“Якщо клієнт випадково заплатив не туди, звертатися до контакт-центру чи відвідувати центр обслуговування немає необхідності: питання з перерахуванням коштів компанія повністю взяла на себе. Найкраще, що ви можете зробити — зайти в Особистий кабінет і переконатись у цьому, — відмітив директор „Київських енергетичних послуг“ Віктор Мельников. — При цьому, у порівнянні з помилковими оплатами січня, можна впевнено казати про зростання платіжної дисципліни киян, за що ми дякуємо своїм клієнтам і йдемо їм назустріч, розвиваючи додаткові канали зв‘язку з постачальником та способи оплати за спожиту електроенергію”.

Так, кияни можуть зафіксувати вірні показники лічильника, сформувати актуальну квитанцію та сплатити за спожиту електроенергію просто з Особистого кабінету. Найближчим часом “Київські енергетичні послуги” планують запустити мобільний додаток для тих, хто обирає цифрові сервіси.

Як повідомляв УНН, виробництво атомної електроенергії зросло на 10%

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...