Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 21 листопада 2019 05:36
Новини: Політика
53340

Компанія Facebook оновила логотип

КИЇВ. 5 листопада. УНН. Американська компанія Facebook змінила дизайн логотипу, щоб користувачам було легше відрізнити її від однойменної соціальної мережі, що належить цій компанії. Про це йдеться в опублікованій у понеділок заяві керівництва Facebook, що розміщена на її офіційній інформаційній сторінці, передає УНН.

“Сьогодні ми оновлюємо наш корпоративний брендинг, щоб зробити більш очевидними відмінності в продукції Facebook. Ми представляємо новий логотип компанії і ще більше відокремлюємо компанію Facebook від додатка Facebook, яке збереже свій дизайн”, — вказується в документі. За інформацією компанії, в оновленому логотипі назва компанії повністю написана великими літерами, шрифтом, створеним спеціально для Facebook. Фірмовий логотип соціальної мережі, навпаки, пишеться виключно малими літерами.

Згідно з опублікованим документом, оновлений логотип компанії буде застосовуватися в першу чергу в описі сервісів та іншої продукції, що їй належить. Так, логотип компанії з’явиться в приписці “from Facebook”, яку можна побачити на стартових сторінках додатків Instagram, WhatsApp і ряду інших.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Цукерберг підтримав розміщення політичної реклами у Facebook

Компанія Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Марком Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті. Однойменна соцмережа є однією з провідних в світі. Згідно з останніми оцінками, її сукупна щомісячна аудиторія перевищує 2,4 млрд користувачів. Як заявляли в компанії, в світі понад 2,7 млрд людей використовують хоча б раз на місяць якийсь із її сервісів. У цей список включені соцмережі Facebook і Instagram, а також додатки WhatsApp і Messenger.

Як повідомляв УНН, у Twitter визнали, що показували більше реклами менш популярним користувачам.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram