Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Дякуємо лікарям, які рятують країну!
Новини: Політика
14925

Експерт: мільйонні тендери КМДА на рекламу та соціологію - це відмивання бюджетних коштів

Експерт: мільйонні тендери КМДА на рекламу та соціологію - це відмивання бюджетних коштів

КИЇВ. 21 жовтня. УНН. У розпал пандемії КМДА витратить 1,3 млн грн на саморекламу та соціологію. Такі тендери соціолог і голова Центру суспільного розвитку “Інтер-Акція” Юрій Лагунов називає “грішми на вітер”, які ймовірно просто відмивають з бюджету на комусь потрібні цілі. Про це він сказав у коментарі УНН.

“Я можу сказати зі свого власного досвіду, що це — гроші на вітер. Тому що, як правило, коли щось робиться за гроші із міського бюджету, то залишаються кошториси з метою відмивання коштів. І це стосується усіх комунальних підприємств міста Києва. Ось ці дослідження за бюджетні кошти, це просто вітер, пил, порожнеча. Тобто кошти просто зникають. Це моя особиста думка”, — сказав він.

І додав, що максимально безглуздо подібні трати бюджетних коштів виглядають зараз — у розпал пандемії “ковіду” в столиці, зокрема.

“Це шлях відмивання і розкрадання бюджету для обмеженого кола осіб, які виступають замовниками”, — вважає соціолог.

Лагунов розповів, що свого часу працював у департаменті суспільних комунікацій КМДА, який тоді мав назву — головне управління з питань внутрішньої політики. Цей департамент зараз якраз і отримав доручення на замовлення реклами та соціології.

“Тобто, я бачив все це зсередини. І зараз тільки збільшилися бюджети. Вони вигадують різноманітні способи, як ці кошти вкрасти.

Завдання тих, то на цій сфері сидить, вигадати щось таке ефемерне, під красивою вивіскою, а потім ще показати красиву брошуру , щоб показати які ми гарні, працюємо у міській адміністрації.

Ось це основне завдання. А люди мають усвідомлювати, що їм це втюхають, як величезну турботу про розвиток громадянського суспільства”, — висловився Лагунов.

Нагадаємо, у розпал пандемії COVID-19 Київська міська державна адміністрація витратить 1,3 млн грн на послуги із реклами і маркетингу та опитування громадської думки. Відповідні накази оприлюднені на сайті столичної мерії.

Також нагадаємо, за оцінками політологів, мер Віталій Кличко в рамках виборчих перегонів використовує сьогодні адміністративний ресурс.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на канал новин УНН у Telegram