Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Дякуємо лікарям, які рятують країну!
Новини: Економіка
44880

Сирий хліб і муха в курятині: українцям розповіли, як захищати свої права на якісну їжу

Сирий хліб і муха в курятині: українцям розповіли, як захищати свої права на якісну їжу

КИЇВ. 31 жовтня. УНН. Деякі вітчизняні виробники нехтують технологічними і санітарними нормами при виробництві продуктів харчування. "Закривати очі" на це українці не повинні - потрібно вимагати компенсацію фінансового і морального збитку у продавця і виробника товару. Про це УНН розповів виконавчий директор Всеукраїнської громадської організації "Союз споживачів України" Максим Несміянов.

Як приклад експерт навів випадок, коли українка купила неякісний хліб.

"Десь чотири тижні тому пенсіонерка купила хліб. Дорогий - понад 25 грн за буханець. Але всередині хліб виявився сирим, а вона, нагадаю, заплатила за нього понад 25 грн, для неї цей хліб - святковий. І начебто йти лаятися соромно, сума з одного боку не велика, але для неї це - гроші. У подібних випадках я раджу уникати лайки. На упаковці товару присутні контакти гарячої лінії виробника. Зателефонуйте їм - і розкажіть про проблему", - говорить Несміянов.

Ще один випадок висвітлював днями УНН - жителька Харкова Валерія Ванакова в супермаркеті Рост купила вакуумно упаковану курятину з мухами всередині.

За словами Несміянова, в обох випадках - сирого хліба і курятини з мухами - необхідно повідомити виробника.

"Якщо хліб вийшов з печі не прожареним або якщо в курці виявлена муха - це не проблема споживача, це проблема виробника. Від цього він страждає іміджево, і він повинен про це знати. Адже наступного разу покупець його товар не придбає. Тому потрібно зателефонувати виробнику, щоб останній провів службове розслідування. І це великий плюс для виробника, який дорожить своїм ім'ям. Він тут же повинен провести службове розслідування, знайти винних - хто не допрацював, з чиєї вини, і який масштаб проблеми", - говорить експерт.

Шляхом службового розслідування можна встановити, на якому етапі виробництва товару стався збій, додав Несміянов.

"Наприклад, муха в курятині говорить про те, що стався збій в системі ХАССП. Що на якомусь етапі хтось щось порушив: або при завантаженні, або при транспортуванні товару - потрібно розбиратися, як це сталося. Службове розслідування потрібно проводити для того, щоб знайти проблемну точку і прибрати її. Для цього ми дзвонимо виробнику. А виробник своєю чергою повинен повідомити магазину про проблему, попросити його переглянути всю партію, і компенсувати покупцеві вартість товару, або замінити його на інший, але якісний", - додав експерт.

Виробник, який дорожить своїм ім'ям, завжди піде на контакт з покупцем, каже Несміянов.

"В іншому випадку покупець повинен писати в Держспоживслужбу, інформувати контролерів про проблему", - додав експерт.

Відзначимо, що виробник курятини "Епікур" обіцяв харків'янці розібратися в ситуації і провести службове розслідування. Однак на момент виходу публікації він не зміг надати інформацію ні постраждалій, ні УНН.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на канал новин УНН у Telegram