Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Дякуємо лікарям, які рятують країну!
Новини: Економіка
55320

В АМКУ не змогли назвати строки завершення дослідження становища Scania на ринку вантажних автомобілів України

В АМКУ не змогли назвати строки завершення дослідження становища Scania на ринку вантажних автомобілів України

КИЇВ. 28 липня. УНН. Антимонопольний комітет не зміг надати інформацію щодо стадії, строків проведення та завершення дослідження ринкового становища “Scania Україна” на ринку вантажних автомобілів. Про це повідомляє УНН з посиланням на пресслужбу АМКУ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Несправний карданний вал: як токсичне ставлення Scania до українських партнерів гальмує шведські вантажівки

Деталі

Так, в АМКУ відмову конкретної відповіді аргументували тим, що запитувана кореспондентами УНН інформація належить до службової.

Одночасно з цим в Антимонопольному комітеті зазначили, що ринкове дослідження становища “Scania Україна” все ще триває.

Цитата

“За результатами дослідження, у разі виявлення ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, Комітетом буде вжито заходів відповідно до чинного законодавства України”, — повідомили в АМКУ у відповідь на запит журналіста УНН.

Контекст

Антимонопольний комітет у судовому порядку був зобов’язаний повторно розглянути заяву колишнього дилера “Журавлини” про можливі ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції з боку Scania Україна. Натомість — АМКУ розпочав безстрокове дослідження становища Scania Україна на ринку вантажних автомобілів.

За словами власника українського підприємства “Журавлина” Олега Політила, внаслідок агресивної та експансивної політики Scania Україна, незалежні дилери в Одесі та Львові припинили діяльність, а київський (“Проскан”) і сарненський (“Журавлина”) дилери, хоч фактично й припинили діяльність, але продовжують відстоювати свої права в судових спорах із представництвом шведського гіганта.

Варто додати

Ексдержавна уповноважена АМКУ Агія Загребельська вбачає у початку безстрокового дослідження ринку вантажних автомобілів злочинну бездіяльність і спробу затягування розгляду заяви компанія “Журавлина” з боку єдиного антимонопольного державного органу.

Таким чином колишній український партнер “Журавлина” є заручником бездіяльності АМКУ, адже лише після отримання висновку є можливість оскаржувати його в судовому порядку.

“Але АМКУ жодного висновку не надає і тягне час, що свідчить про те, як на мене, що у посадовців у Комітеті є певна зацікавленість в тому, щоб цю справу не доводити до логічного завершення”, — підсумувала Агія Загребельська.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на канал новин УНН у Telegram