Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Ми знаємо все і навіть більше
34800

Колекторам у США дозволили вибивати борги через соцмережі

Колекторам у США дозволили вибивати борги через соцмережі

КИЇВ. 3 грудня. УНН. Збирачам боргів в США тепер дозволено зв'язуватися з американцями в соціальних мережах і за допомогою текстових повідомлень, відповідно до нових правил, ухвалених агентством США цього тижня, пише УНН з посиланням на BBC.

Деталі

Правила Бюро фінансового захисту споживачів (CFPB) відкриває перед кредиторами двері для того, щоб писати особисті повідомлення мільйонам американців, що мають позики.

Зміни, які були схвалені CFPB торік при адміністрації Трампа, вимагає від кредиторів зв'язуватися з неплатниками в приватному порядку, тобто вони можуть відправляти прямі повідомлення, але не публікувати повідомлення на вашій загальнодоступній сторінці.

Одержувачі можуть відмовитися від цих повідомлень, але кредиторам не потрібен дозвіл зв'язуватися з людьми. Немає жодних правил щодо того, скільки повідомлень їм дозволено відправляти.

Кредитори стверджували, що зміна була необхідна, враховуючи, що закон про справедливу практику стягнення боргів, що регулює галузь, став законом у 1977 році - задовго до створення соціальних мереж і текстових повідомлень для мобільних телефонів.

Нові правила також встановлюють новий ліміт на телефонні дзвінки. Щотижня можна робити сім дзвінків щодо будь-якого конкретного боргу, але людям з декількома боргами все одно можна дзвонити десятки разів на тиждень.

Колектори також не можуть зв'язуватися з позичальником по телефону протягом одного тижня після розмови з ним з приводу конкретної заборгованості.

Генеральний директор торгової групи збирачів боргів ACA International Марк Ніб заявив у своїй заяві, що ця зміна являє собою "невеликий крок вперед у модернізації зв'язку зі споживачами".

Критика

Критики кажуть, що повідомлення можуть бути втрачені в Інтернеті або можуть призвести до вторгнення в приватне життя і поширення нових видів шахрайства.

Так, вони критикують, що правила створюють нові способи для збоїв в спілкуванні, особливо з урахуванням того, що у деяких людей немає постійного доступу до Інтернету. Повідомлення про прострочені рахунки, хоча і приватні, все ж можуть бути відправлені не тій людині.

За даними CBS News, борг близько однієї третини американців, які отримали кредит і мають заборгованість, був відправлений в колекторське агентство, а це означає, що правило може торкнутися десятків мільйонів людей.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на канал новин УНН у Telegram