Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Ми знаємо все і навіть більше
Новини: Економіка
34380

Подолання дефіциту пального: кількість бензовозів зросла майже на третину проти початку травня

Подолання дефіциту пального: кількість бензовозів зросла майже на третину проти початку травня

КИЇВ. 17 травня. УНН. Для подолання дефіциту пального, який спостерігається на тлі повномасштабної російської агресії, в Україну завозиться за добу утричі більше бензовозів, ніж це було на початку травня. Про це на нараді з очільником уряду повідомила перший віце-прем’єр-міністр - міністр економіки Юлія Свириденко, пише УНН.

Цитата

Так, Свириденко, яку цитують у пресслужбі уряду, зауважила, що "кількість бензовозів, які щоденно перетинають кордон, зросла майже на третину порівняно з початком травня".

Деталі

У Державній прикордонній службі вказали, що автомобільний транспорт із пальним проходить кордон з українського боку без черг. Учасники ринку також констатували, що затримок у проходженні кордону немає.

Під час розмови з учасниками ринку очільник уряду Денис Шмигаль підкреслив, що головне завдання — аби люди мали пальне, а на ринку не було зловживань. На такі прояви, за його словами, держава реагуватиме відповідно до воєнного часу.

"Євросоюз запровадив для України так звані «коридори солідарності». (...) На пунктах пропуску автомобільному й залізничному транспорту із пальним надається абсолютний пріоритет. Ми також ведемо перемовини й щодо інших шляхів постачання, щоб розширити наші логістичні можливості", — відзначив Прем'єр-міністр.

За підсумками зустрічі Прем’єр-міністр дав завдання Міністерству економіки спільно з Міністерством енергетики та профільною асоціацією напрацювати пропозиції щодо подолання кризи на ринку нафтопродуктів та усунення дефіциту пального.

"Будемо продовжувати працювати в оперативному штабі. Спільно з Міненергетики, Мінінфраструктури ми сьогодні ще обговоримо отримані пропозиції", — зазначила Свириденко.

Контекст

Головною причиною паливної кризи є дії держави-агресора. Ворог зруйнував найбільший Кременчуцький нафтопереробний завод та інші переробні потужності внутрішнього ринку, які до війни забезпечувати 18% українського споживання.

Ще 82% нафтопродуктів Україна імпортували чотирма видами транспорту: автомобільним, залізничним, морським та трубопровідним. Сьогодні усі ці канали імпорту переорієнтовані та працюють зовсім по-іншому.

Як очікується, 350 тис. тонн палива з абсолютно нових логістичних маршрутів отримає Україна в травні.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на канал новин УНН у Telegram