Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 21 травня 2019 19:33
11355

Більшість українців купують одяг і взуття на ринках - опитування

84% українців купують одяг і взуття на ринках і ця ситуація характерна для всіх без винятку регіонів. Третина громадян України здійснює покупки у невеликих магазинах, 14%  - в універмагах і супермаркетах, 5% - у магазинах "брендового" одягу, 1% - в Інтернеті, 1% - за кордоном. Такі дані оприлюднила соціологічна група "Рейтинг", повідомляє ІМК.

27% опитаних купують, зазвичай, одяг і взуття українського виробництва, 22% - з Туреччини, 20% - Польщі, 19% - Китаю, 16% - з країн Західної Європи, 11% - Росії, 8% - Білорусії. Разом із тим 42% опитаних не звертають увагу на виробника. Така відповідь найпопулярніша на Донбасі, Сході та Півдні України. Жителі Заходу більш вимогливі до покупок. Тут більше популярні, ніж в решті регіонів, одяг і взуття з Польщі та загалом із Західної Європи.

Перебірливими є жителі Півночі, передусім, Києва. Вибір дозволяє їм робити покупки усіх виробників. Що цікаво, саме тут рекордно високим є показник придбання українського одягу (48%).
"Це й не дивно, оскільки майже третина респондентів назвали серед причин, чому не користуються вітчизняною продукцією, малу кількість місць її продажу, або взагалі відсутність. Ключовою ж перешкодою для купівлі українського одягу та взуття є невідповідність критерію "ціна/якість" (45%), низька якість продукції (37%), ще 31% назвали скудний асортимент і 14% - невідповідність тенденціям моди", - зазначають автори дослідження.
Третина купує українську продукцію, щоб підтримати вітчизняного виробника, ще 27% цінують якість, 16% - хороший вибір і лише 4% з тих, хто купує український одяг, вважає, що він відповідає тенденціям моди. Тобто споживач української продукції не такий уже й вибагливий. Остання категорія, а вона дедалі зростає, шукає альтернативу, проте обмежені доходи значно стримують цей пошук.
Однією із реальних альтернатив для таких людей став уживаний одяг з Європи - "секонд-хенд".
Соцдослідження проводилося з 4 по 11 жовтня 2010 року майже в усіх регіонах країни. Було опитано 2000 респондентів віком від 18 років і старші.

 

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...