Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 16 липня 2019 03:39
12990

Мінкурортів витратить 12 млн грн інвестицій на рекламу оздоровчого потенціалу Криму

Міністерство курортів і туризму Криму планує залучити більше 12 млн грн на рекламу оздоровчого потенціалу півострова. Про це повідомив міністр курортів і туризму Криму Олександр Лієв, передає ІМК.

Він пояснив, що міністерство має намір активно залучати до реклами туристичний бізнес на умовах співфінансування.

Глава курортного відомства зазначив, що, за результатами попередніх переговорів ряд кримських здравниць проявили зацікавленість у співфінансуванні іміджевих заходів. «Мене приємно здивувала реакція і активність багатьох курортних установ. Вони готові до співфінансування на умовах - 30% вкладає держава, 70% - бізнес», - повідомив О. Лієв.

За його інформацією, зокрема, залучені кошти планується направити на створення науково-популярних телепередач про ефективність лікування в кримських здравницях, які будуть транслюватися на національних телеканалах України, а також Білорусі, Росії та країн Прибалтики. «Ми будемо фокусувати наші скромні можливості та велике бажання на іміджевому просуванні оздоровчого потенціалу Криму. Це дозволить розширити рамки сезону, так як лікування більш ефективно саме навесні і восени, збільшити доходи від цього виду туризму, а також підтримати легальний сектор туристичного ринку», - сказав глава курортного відомства.

Разом з тим О. Лієв наголосив, що міністерство курортів продовжить активну роботу з просування кримського продукту на туристичні ринки далекого зарубіжжя. «Цього року ми візьмемо участь у виставках в Японії, в Познані, в Берліні і в Лондоні», - нагадав він. Крім того, планується видавати журнали про курортології, які будуть поширюватися як у поліклініках Україні, так і в лікувальних установах ближнього зарубіжжя.

У свою чергу, заступник генерального директора з питань маркетингу і продажів санаторного комплексу «Саки» Костянтин Байбарс підтримав ініціативу Мінкурортів. «Нарешті міністерство звернуло увагу на необхідність позиціонування Криму як оздоровчого курорту. Ми готові брати участь у спільних іміджевих заходах, об'єднавши свій рекламний бюджет з бюджетом міністерства. Я впевнений, що мої колеги в більшості своїй теж зацікавлені не стільки в рекламі телефонів своїх санаторіїв, скільки в просуванні лікувального потенціалу Криму в цілому », - сказав він.

Зі свого боку головний лікар клінічного санаторію «Місхор» Володимир Мєшков додав, що такий метод дозволить більш ефективно рекламувати оздоровчий потенціал кримських здравниць і додав, що в цих заходах також необхідна участь міністерства охорони здоров'я.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...