Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Неділя, 16 червня 2019 22:11
Новини: Економіка
13380

"Укрзалізниця" замовлятиме вантажні вагони нового покоління

"Укрзалізниця" замовлятиме вантажні вагони нового покоління. Про це УНН повідомили у прес-службі залізниці.

Як зазначив генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак, необхідно визначити характеристики, яким повинні відповідати вагони нового типу, і для їх обслуговування технічно підготувати депо.

"Ми повинні дати сигнал виробникам, машинобудівникам про те, яких саме вагонів потребують залізниці України, яким параметрам вони мають відповідати: з яким терміном служби, колісними парами, навантаженням на вісь, типом і масою візка, ступенем захисту від пошкоджень, як підвищити надійність деталей тощо. Нам потрібно повною мірою забезпечити потреби економіки в перевезеннях вантажів, і для цього необхідно якісно оновити вагонний парк”, - зазначив В.Козак.

За його словами, "Укрзалізниця" наполягатиме, щоб виробництво запчастин і готової продукції було налагоджено саме в Україні. Так само в нашій країні має здійснюватися і сертифікація комплектуючих, щоб уникнути монополізації.

Як повідомив перший заступник генерального директора Микола Сергієнко, на сьогодні інвентарний парк "Укрзалізниці" становить 119 тис. 871 вантажний вагон, понад 80% вичерпали свій ресурс, 30 071 вагону продовжили термін служби. Старі вантажні вагони були спроектовані ще у 50-х роках минулого століття, через що мають незадовільні технічні та споживчі характеристики, тому до нових вагонів висуватимуться вимоги з урахуванням останніх наукових розробок і передового світового досвіду. Зокрема, необхідно збільшити термін експлуатації, швидкість руху, підвищити рівень безпеки перевезень і мінімізувати сходження вагонів з рейок, а також запровадити комплексне автоматизоване діагностування стану вантажних вагонів для зменшення впливу людського фактору під час огляду вагонів.

Учасники технічної ради вирішили, що оновлення парку вантажних вагонів здійснюватиметься як за рахунок придбання нової техніки, так і шляхом модернізації та ремонту в першу чергу найбільш затребуваних піввагонів. За оцінками фахівців, проведення модернізації з використанням зносостійких елементів дозволить збільшити міжремонтний пробіг вагонів від 110 тис. км до 160 тис. км, а також подовжити міжремонтний термін служби піввагонів з 2 до 3 років. А до нових вагонів однією з вимог є забезпечення міжремонтних пробігів не менше 500 тис. км і міжремонтних термінів не менше 4 років. 

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...