Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 23 травня 2019 12:54
Новини: Економіка
19095

Українські компанії використовують соцмережі для просування власного іміджу - дослідження

КИЇВ. 9 вересня. УНН. Все більше українських компаній використовують соціальні мережі у своїх бізнесових цілях. Такі дані дослідження оприлюднив сьогодні під час прес-конференції генеральний директор компанії UMG International Артур Герасімов, передає кореспондент УНН.

"За кордоном практично всі компанії, особливо ті, що переймаються власним іміджем, мають свої сторінки у соціальних мережах. Що стосується України, це явище нове, але ми бачимо, що кількість таких компаній зростає", - сказав А.Герасімов.

Він також зауважив, що саме українські компанії більше відкриті до використання соцмереж, ніж представництва західних компаній.

"Наші компанії серйозно оцінюють таку участь як перспективу недорогого просування свого іміджу та послуг, хоча відсоток компаній, які вже користуються соцмережами, ще дуже невеликий", - додав експерт.

Як повідомляв УНН, результати дослідження свідчать також, що використання соціальних мереж в Інтернеті все частіше замінює молоді реальне спілкування. Крім того, з’ясувалося, що майже 35% роботодавців в Україні забороняють своїм підлеглим користуватися на робочих місцях соціальними мережами, при цьому українці щодня витрачають більше години на користування соціальними мережами. Було встановлено, що соціальна мережа "Вконтакті" є лідером серед соціальних мереж в Україні. Другу позицію займає мережа "Однокласники", а третю - Facebook.

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...