Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
середа, 26 липня 2017 р.03:42
Новини: Економіка

Криза в державі спонукає до переходу на альтернативні види пального - експерт

Криза в державі спонукає до переходу на альтернативні види пального - експерт

За словами експерта, в Україні спостерігається тенденція до збільшення кількості авто із газовим обладнанням

КИЇВ. 16 лютого. УНН. Експерти нафтового ринку прогнозують підвищення цін на пальне. Серед причин здорожчання бензину називають зростання курсу долара і високі податки. Як показує міжнародний досвід, кризові ситуації спонукали більшість іноземних країн до переходу на використання альтеративних видів пального. Про це в ексклюзивному коментарі УНН зазначив експерт, гендиректор одного з енергетичних підприємств Андрій Пушак.

“Звичайно, будь-яка криза в державі, з досвіду інших країн, мала б спонукати до переходу на альтернативні види палива. У першу чергу, це Бразилія — країна, яка має можливості до виробництва відновлювальних джерел енергії (у них є сировина — цукровий тростина). Так вони майже 50% традиційних бензинів замінили альтернативними. Бразилія мала енергетичну кризу, а тому ще з 70-х років вони запустили програму виробництва альтернативних видів палив, Президент країни її суттєво підтримував.

Навіть багаті США розуміли, що вони можуть суттєво знизити ціну автомобільних бензинів. Сьогодні у них ціна дуже низька, завдячуючи використанню біоетанолу, альтернативним варіантам у паливі.

Можна і про інші країни розказувати. Наприклад, Південна Корея. Вони практично всі автомобілі переобладнали на газ. Газ — це є теж альтернативне паливне джерело. Газом вирішується і екологічна, і економічна проблема. Це набагато дешевше і економніше для населення”, — зазначив він.

Так, за словами експерта, в Україні теж спостерігається тенденція до збільшення кількості авто із газовим обладнанням.

“У нас також зростає кількість населення, хто переобладнує свої авто на газ. Вже 2 тис. заправок на Україні зафіксовано, вже майже 1 млн тонн газу ми споживаємо замість бензину. Це економія.

І зараз, все-таки, виробництво палив з альтернативних джерел має бути.

Використовувати цю енергетику обов’язково треба, тим паче у країнах, де є кризова ситуація, як у нас. А в Україні сьогодні нафтопереробка знищена.

Колись Україна мала можливість 60 млн тонн нафти переробляти. Сьогодні вона 2 млн тонн переробляє. Із 8 заводів тільки півтори заводи ледь "дихають“ — трохи Кременчуцький і трохи Шебелінський. Тобто, вже як така нафтопереробна індустрія пішла в історію, хоча вона в Україні була надзвичайно сильно розвинена у свій час.

І тепер, оскільки сталося як сталося, основне, що потрібно, так це використовувати альтернативні енергії. А це ж і підтримка сільського господарства, і робота наших спиртових заводів”, — розповів А. Пушак.

Крім того, за словами експерта, ціна на альтернативне пальне нижча, аніж вартість звичайних бензинів.

“Альтернативні бензини, коли вони з’явилися на заправках, їхня ціна була на 2-3 грн нижча від звичайного бензину. Це давало можливість людям піти і купити дешевший бензин. Зараз ми потроху знову повертаємося до того, що альтернативні бензини по собівартості можуть бути дорожчими, тобто різниця буде (у порівнянні зі звичним пальним, — ред.), але не така значна. Причина — акцизи впливають”, — додав він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, СТО не фіксують звернень водіїв через використання екологічного бензину.

Також нагадаємо, що біологічне пальне коштує на 4-5 грн дешевше.

При цьому, за даними Інститут споживчих експертиз, на таких АЗС, як “WOG”, “БРСМ-Нафта” і “КЛО” можна придбати екопальне високої якості.

Дослідження Інститут споживчих експертиз, зокрема, показало практичну відсутність шкідливих речовин (0,3% бензолу і 10% ароматики) у “заводському” паливі 95 есо + від мережі АЗК “WOG”.

“Такі показники дійсно підтверджують європейське походження цього бензину. Трохи відстав від лідера зразок КЛО (0,61% бензолу і 12,3% ароматики). У пробі А 95 Е Преміум + від БРСМ-нафта бензолу і ароматики виявлено більше (1% і 15% відповідно). У зразку спиртового бензину „Авіас“ ситуація виявилася сумною”, — зазначили експерти.

Разом з тим, і Інститут споживчих експертиз наголосили, що за своїми антикорозійним властивостям спиртовий бензин практично не відрізняється від звичайного бензину і є нешкідливим для гумотехнічних деталей двигуна.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...