Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 24 січня 2017 03:43
youtube
Ексклюзив: Економіка

Відомі нафтотрейдери продають “бодягу”, бо відсутня система контролю якості пального - експерт

Відомі нафтотрейдери продають “бодягу”, бо відсутня система контролю якості пального - експерт

Володимир Саприкін

Зі слів експерта, потрібно налагодити систему контролю за паливом і створити розгалужену мережу для проведення аналізів цього палива

КИЇВ. 11 березня. УНН. Основна причина незадовільної якості палива на вітчизняному ринку нафтопродуктів полягає у тому, що в Україні відсутня система контролю якості пального. Таку дімку в ексклюзивному коментарі УНН повідомив експерт з енергетичних питань Володимир Саприкін.

“Я не думаю, що керівництво великих компаній, які виробляють чи імпортують бензин, дають вказівку купувати "бодяжні" види палива. Я думаю, що це на рівні тієї ж заправки, приймається рішення керівником АЗС. А загалом причина незадовільної якості палива — це відсутність системи контролю. Якби була така система проведення аналізів, якби це проводилось на регулярній основі, були б значні штрафи, не було б таких "бодяжних“ видів палива. Треба налагодити систему контролю за паливом і створити розгалужену мережу для проведення аналізів цього палива.

Оскільки ми бачимо, що вимоги до якості палива із кожним роком зростають, наприклад у ЄС, а в Україні у той же час деякі аналізи і зробити немає де. Тому часто-густо і лишається місце для бензинів невідомого походження, присутні якісь сполуки, які не повинні там бути. Однак, у той же час, аналіз не може визначити що це за речовина”, — розповів експерт.

Так, за даними Держпродспоживслужби, найбільше неякісного пального виявили та забракували на АЗС “ОККО”.

Загалом, у підсумку перевірок, контролери вилучили 20 тис. літрів неякісних нафтопродуктів у таких АЗС:

— АЗС “ОККО” ПП “ОККО-Нафтопродукт” перевірено дизельне паливо сорт F (EN 590) у кількості 14,5 тис. л, забраковано 14,5 тис. л;

— АЗС “Укрнафта” ПАТ “Укрнафта” перевірено дизельне паливо Євро у кількості 1,48 тис. л, забраковано 1,48 тис. л;

— АЗС “Пульс 24” ТОВ “Пульс 24” перевірено бензин А-95 у кількості 0,4 тис. л, забраковано 0,4 тис. л та бензин А-92 К5-Євро у кількості 0,8 тис. л, забраковано 0,8 тис. л;

— АЗС “Оріон” ТОВ “Оріон” перевірено бензин А-95 К-5 Євро у кількості 0,8 тис. л, забраковано 0,8 тис. л;

— АЗС № 20 ТОВ “Гарант Експрес” перевірено бензин А-92 у кількості 2 тис. л, забраковано 2 тис. л.

Крім того, Держпродспоживслужба повідомила, що ще на низку мереж АЗС були накладені адміністративні санкції на загальну суму майже 246 тис. грн.

Як повідомляв УНН, за даними ДФС, кожна четверта проба пального не відповідає стандартам якості.

На думку експерта, президента Центру глобалістики “Стратегія ХХI” Михайло Гончара, деякі нафтотрейдери готові жертвувати ім’ям бренда та йти на фальсифікат пального через гарні прибутки,.

“Ім’я, бренд... коли мова іде про гарні прибутки, чи в даному випадку аби зберегти свої позиції на ринку — готові йти і на таке — і жертвувати своєю репутацією. Не знаю чого тут більше: жадоба до грошей на рівні менеджменту, який припускає подібну практику всупереч корпоративній етиці?

Також є і фактор зубожіння споживача, який не може платити більше. Як наслідок — обсяг ринку стиснувся —і це теж має місце”, — зазначив він.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...