Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
четвер, 21 вересня 2017 р.19:51
Новини: Економіка

Ціновий чинник сприяє переходу водіїв на біопальне - Т.Миколаєнко

Ціновий чинник сприяє переходу водіїв на біопальне - Т.Миколаєнко

КИЇВ. 18 травня. УНН. Уряд наразі готує до впровадження в Україні обов’язкових норм направлених на збільшення споживання біопалива в Україні. Про це у коментарі УНН розповів директор Української асоціації виробників альтернативних транспортних палив "Укрбіопаливо" Тарас Миколаєнко.

За його словами, в першу чергу, такий крок влади має вплину на зменшення імпортозалежності України.

"Уряд та Держенергоефективності готують зараз впровадження в Україні обов’язкових норм, які передбачені нашими міжнародними зобов’язаннями в рамках асоціації. Ті зобов’язання кажуть, що до 2020 року сукупне споживання біопалива в Україні, які в усіх країнах ЄС, має вирости до 10%. В ЄС уже 5% по факту і вже хтось має 7%, а хтось і 10%. Україна, на жаль, через непродумані дії багатьох регуляторів в цьому плані на дуже низькому рівню. По біодизелю у нас взагалі нулі, а по біоетанольному бензину – менше 1-1,5% ринку.

Наукові інститути, експерти, вони інтенсивно готують закон про обов’язкові норми додавання (біоетанолу до пального, - ред.), як в Європі, але це не вплине на здешевлення. Це скоріше вплине на економічний стан нашої економіки, на нашу імпортозалежність – ми зменшимо імпорт іноземного пального, і будемо цю частку заміщати вітчизняним пальним. Про здешевлення пального мова не іде – мова іде про поліпшення, грубо кажучи, доходів громадян внаслідок цього", - пояснив він. 

Проте, за словами експерта, ключовим фактором для українського споживача є ціновий чинник.

"І ціновий чинник, зокрема, сприяв переходу на біопальне, і зараз все-таки воно має певну популярність на ринку, і ми боремося за її підвищення. 

Об’єктивно - дійсно український споживач обирає для себе біопальне тому, що воно більш екологічне і дешевше на ринку", - сказав він. 

Т. Миколаєнко також пояснив, що ціни на біопальне і на звичайне пальне між собою пов’язані.

"Ціни що на біопальне, що на звичайне пальне сильно між собою пов’язані через обов’язкові норми дотування, які є в Європі, в країнах Америки та Бразилії. І щойно росте ціна на нафту відповідно підвищується попит на біопальне, щойно підвищується попит на біопальне – підвищується попит на культури, з яких воно виробляється – це зернові культури, цукрова тростина, і воно все урівноважується в залежності від законодавчого регулювання цих цін. Тобто, виходиться ринок грає спільновекторно. Тобто щойно нафта впала – ціни на зернові впали, зараз нафта підвищується - ціни на зернові, на продовольчі культури підвищуються, і ціна на біопальне в світі також почала зростати. 

Якщо казати про собівартість виробництва біопального воно навпаки дорожче, наприклад станом на грудень, якщо казати про чистий біоетанол і бензин, то котирування на роттердамі при ціні бареля 30 дол, були котирування по бензинам десь 400 дол., а біоетанол десь під 600 дол. сягнув через малу ємність на ринку. Зараз ціна на нафту пішла вгору – вона виросла вважайте відносно 30 – вона зараз в межах 44 дол. за барель, і відповідно це вважайте на 30% здорожчав бензин і знову біопальне стало більш цікавим", - розповів він. 

Нагадаємо, як повідомляв УНН, згідно даних експертизи ІСЕ, біопальне безпечне для двигунів авто, при цьому варто зважати на технічні вимоги кожного окремого авто, перш ніж приймати рішення про використання біопального (альтернативного). 

Протестувавши зразки біологічного пального в ІСЕ дійшли висновку, що найбільш якісне воно продається на АЗК “WOG”.

Дослідження, зокрема, показало практичну відсутність шкідливих речовин (0,3% бензолу і 10% ароматики) у “заводському” паливі 95 есо + від мережі АЗК “WOG”.

“Такі показники дійсно підтверджують європейське походження цього бензину. Трохи відстав від лідера зразок КЛО (0,61% бензолу і 12,3% ароматики). У пробі А 95 Е Преміум + від БРСМ-нафта бензолу і ароматики виявлено більше (1% і 15% відповідно). У зразку спиртового бензину „Авіас“ ситуація виявилася сумною”, — зазначили експерти.

Згідно опитування, проведеного УНН, українські водії готові перейти на газ та альтернативне пальне, аби заощадити.

Також нагадаємо, як розповів директор із маркетингу компанії “Вог Рітейл” Віталій Ткаченко, водії на практиці руйнують стереотипи щодо біологічного пального.

“З кожним кварталом, ми фіксуємо приріст нових постійних клієнтів, які одного разу заправивши авто А95 еко+, вони повертаються знову”, — сказав він.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...