Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 21 січня 2017 04:51
youtube
Ексклюзив: Економіка

Експерт розповів, що сприяло боротьбі з нелегальним ринком пального

Експерт розповів, що сприяло боротьбі з нелегальним ринком пального

КИЇВ. 31 травня. УНН. Запровадження електронного адміністрування ринку пального відіграло певну роль у боротьбі з фальсифікатом, проте неоднозначну. Разом з тим, до зупинки певних нелегальних виробництв пального призвело інше, а саме підвищення акцизів на імпорт компонентів для фальсифікованих палив. Про це в ексклюзивному коментарі УНН розповів експерт, директор Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.

“Так, електронні накладні свою роль відіграли, але не тільки вони.

Я впевнений, що з Нового року ввели великі акцизи на компоненти фальсифікованих палив. Там дуже великий перелік. І от саме це зробило економічно невигідним виробництво бодяги”, — сказав він.

При цьому, за словами С.Куюна, електронне адміністрування акцизу поки має дещо зворотній ефект — “сірі” нафтотрейдери пішли ще більше в тінь.

“Ми бачимо, що це подіяло одразу (підвищення акцизу на компоненти палив — ред.). Вже до кінця лютого звернулися великі виробництва.

А податкова накладна, вона почала працювати із першого квітня, і там такі проміжні результати, що не можна сказати, що бодягу повністю перемогли, і її немає. Просто якщо раніше для легалізації бродяжного бензину були такі сірі схеми, коли десь брався невідомо звідки продукт, по документах вспливав невідомо звідки, то сьогодні цей сегмент перейшов повністю у "чорну схему“, коли розрахунок за такі продукти іде готівкою, і взагалі вона ніде не фіксується. Тобто цей "сірий“ сегмент, він став повністю "чорним“. Тобто це такий проміжний результат”, — зазначив експерт і додав що “говорити про те, наскільки подолали цю проблему (бродяжне пальне — ред.) зарано”.

С.Куюн також зазначив, що говорити про успішну боротьбу з "сірими" нафтотрейдерами поки зарано, бо спокуса не платити податки велика, і “люди у нас винахідливі”.

"Не хотілось би поперед батька в пекло прямувати, тому що у нас дуже винахідливий народ. Ми вже бачили скільки було реформ, так званих покращень, але завжди знаходились ділки ринку як це обійти.

Бачимо, що трансформації на ринку відбуваються, але говорити щось конкретно поки що зарано. Я думаю що за підсумкам півріччя можна буде більш-менш щось описати, тож треба ще місяць почекати“,- сказав він.

Експерт також прокоментував високі показники імпорту компонентів (присадок) для пального підприємствами групи “Приват” та БРСМ.

Так, за словами С.Куюна, якщо підприємства групи “Приват” імпортують присадки і компоненти для пального, то це можна пояснити наявністю у них власного виробництва.

“А навіщо БРСМ ці присадки, якщо у них немає виробництва — це лишається питанням багато років.

Навіщо роздрібній компанії октановопідвищуючі присадки і інші компоненти? Хай вони відповідають на це питання”, — додав він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, за оцінками експерта ринку пального Г.Рябцева, АЗС групи “Приват” підвищили ціни на пальне більше за трейдерів-імпортерів та зробили це невиправдано.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...