Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 30 березня 2017 18:15
youtube
Ексклюзив: Суспільство

Більшість інженерних мереж столиці були побудовані у середині ХХ ст

КИЇВ. 3 червня. УНН. Більшість інженерних мереж столиці, у тому числі і зливова каналізація, були побудовані у середині ХХ ст. Зважаючи на це є об’єктивні причини, з яких в деяких місцях міста Києва під час значних опадів зливова каналізація не спроможна миттєво пропустити всю кількість води. Про це у відповіді на запит УНН повідомили у "Київавтодорі".

За даними відомства, підприємства комунальної корпорації "Київавтодор" постійно проводять роботу з очистки та ремонту гідротехнічних споруд, які знаходяться на балансі підприємств корпорації.

"В кожному районному КП ШЕУ працює бригада гідротехнічної служби, яка виконує необхідний комплекс робіт з ремонту оглядових колодязів та робіт по очистці зливоприймачів від піску, побутового сміття тощо", - йдеться у повідомленні. 

Впродовж останніх тижнів, у зв’язку з інтенсивними опадами у столиці, бригади гідротехнічних служб підприємств КК "Київавтодор" працювали у посиленому цілодобовому режимі, щоб не допустити підтоплення ділянок вулично-дорожньої мережі.

Також було забезпечено безперебійну роботу спеціальної техніки, зокрема, гідромоніторів, які під значним тиском води ефективно та швидко проводять очищення зливоприймальної мережі від піску, мулу, сміття тощо.

"Зазначимо, що ці спеціальні, коштовні та вкрай необхідні для дорожників машини були відремонтовані у минулому році силами підприємств КК "Київавтодор" і отримали "друге життя" завдяки небайдужості та зміни у пріоритетах роботи керівництва корпорації", - зазначили у повідомленні.

Проте, враховуючи, що більшість інженерних мереж, у тому числі і зливова каналізація столиці, були побудовані у середині XX сторіччя і не були розраховані на існуючу кількість інфраструктурних об’єктів, існують об’єктивні причини, з яких в деяких місцях міста Києва під час значних і особливо так званих "залпових" опадів зливова каналізація не спроможна миттєво пропустити всю кількість води.

Так, аби мінімізувати кількість таких місць у столиці, комунальна корпорація "Київавтодор" при проведенні робіт з реконструкції та капітального ремонтів об’єктів вулично-дорожньої мережі міста у місцях, де це є необхідно, обов’язково проводить роботи з заміни або прокладання нової дощової каналізації.

"Саме такі роботи, а саме влаштування нової дощової каналізації, були проведені в 2015 році під час реконструкції вул. Магнітогорської та капітального ремонту вул. Газопровідної. Наразі в столиці триває реконструкція вул. Васильківської, яка була розпочата в 2015 році. На цьому об’єкті в минулому році також були проведені роботи з заміни дощової каналізації. Крім того, в 2015 році був проведений капітальний ремонт колектору дощової каналізації на розі вул. Саврасова та вул. Гаврилюка", - йдеться у повідомленні.

На теперішній час, за даними відомства, проводяться роботи з капітального ремонту колектору дощової каналізації на перетині просп. Правди та вул. Порика та Прозорівського колектору дощової каналізації на перетині бульвару Лесі Українки та вул. Мечникова.

Також в цьому році комунальна корпорація "Київавтодор" є замовником виконання проектних робіт по об’єкту.

"Реконструкція мережі міської дощової каналізації на території, що прилягає до Свято-Успенської Києво-Печерської Лаври у Печерському районі м.Києва".

Тобто, роботи в напрямку покращення технічного стану зливоприймальної системи столиці ведуться.

"Одночасно зауважимо, що об’єкти гідротехнічних споруд, у тому числі зливоприймачі та оглядові колодязі, знаходяться на балансі не тільки підприємств комунальної корпорації "Київавтодор, а й інших служб та комунальних підприємств столиці, наприклад, керуючих компаній з обслуговування житлового фонду столиці районів м.Києва, тому в кожному конкретному випадку підтоплення необхідно ретельно з’ясовувати, на чому балансі знаходиться той чи іншій об’єкт і які заходи вживають ті чи інші служби для виправлення ситуації", - наголосили у відомстві.

Нагадаємо, в Броварах перейшли на використання нових технологій при будівництві зливових каналізацій.

Зокрема, у місті розпочався процес будівництва нових систем водовідведення з використанням всесвітньовизнаних композитних труб замість бетонних. Переобладнання інженерних систем в Броварах здійснюється завдяки власним інвестиціям забудовника житлового комплексу "Scandia". Зокрема, мова йде про будівництво за рахунок забудовника п'яти колекторів, очисних споруд для міста, нових зливових каналізацій і систем водовідведення у ІІ мікрорайоні Броварів.

Як повідомили в компанії, на минулому тижні на будівельний майданчик було поставлено першу партію композитних труб великого діаметру, які здатні відводити великі обсяги води. За інформацією ЖК "Scandia", такі труби широко використовуються у всьому світі, проте в Україні будуть застосовані вперше. 

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...