Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
понеділок, 24 липня 2017 р.05:06
Новини: Суспільство

Мобільний додаток є способом лояльності до клієнтів — експерт

Мобільний додаток є способом лояльності до клієнтів — експерт

Сьогодні мобільні додатки для бізнесу стають першочерговим інструментом розвитку.

КИЇВ. 10 червня. УНН. Користувачі застосовують додатки сьогодні більше та активніше, ніж офіційні сайти компаній. Про це у коментарі УНН зазначила експерт з просування мобільних додатків Марина Бриль.

“Сьогодні мобільний додаток для бізнесу все більше стає інструментом №1 для збільшення транзакцій, конверсій. Це інструмент, який дозволяє масштабувати бізнес і отримувати додаткових клієнтів і додатковий прибуток.

Це спосіб лояльності від власника бізнесу до своїх клієнтів, для того щоб клієнтові було зручніше, щоб він в будь-який момент мав доступ.

Запровадження 3G все-таки мало великий вплив на розвиток саме мобайла в Україні, тому користувачі, які використовують сьогодні мобільні додатки, мають цілодобовий доступ і завжди отримувати якісь модифікації, пуши — це зручно”, — розповіла експерт.

Крім того, за слова М.Бриль розробка зручного і функціонального мобільного додатку для бізнесу — це значні інвестиції.

“Для великого бізнесу це справді великі вкладення, великі інвестиції, і окупність такого проекту може затягнутися, наприклад, навіть до більше року. Це справді дорого”, — сказала вона.

Однак наявність мобільного додатку все ж надає значні переваги бізнесу та його клієнтам.

На прикладі мобільних додатків операторів нафторинку М.Бриль пояснила, що це дозволяє клієнтові мати у телефоні дисконтну картку на пальне та отримувати певні бонуси і подарунки від АЗК.

“Для таких бізнесів, як АЗК, мобільний додаток — це як дисконтна карта, яку ви носите постійно з собою. Для бізнесу — це їх візитна картка. Переваги наступні: ​​ви завжди бачите значок цього додатка у себе на екрані. Ви завжди звертаєте на нього увагу і так чи інакше ви розумієте — у вас є якась карта, яка постійно під рукою. Ваш гаманець не наповнений якимось сміттям. Додаток мало важить. Бренди цим користуються, і правильно роблять. Адже ви напевно скористаєтеся послугою ще раз, особливо якщо вам прийде пуш про те, що проїжджаючи цю заправку, ви отримаєте знижку або каву в подарунок”, — пояснила експерт.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, згідно з даними маркетингового дослідження, мобільним додатком від мереж АЗС користується поки що незначний відсоток автовласників, найбільше з них — застосовують додаток WOG:

WOG — 13%;

ОККО — 10%;

KLO — 5%.

Найбільш затребуваними функціями у мобільних додатках столичні водії називають інформацію про додаткові акції та бонуси, а також інформацію про ціни на пальне.

Також нагадаємо, WOG зі своїм мобільним додатком отримав I місце у рейтингу клієнтоорієнтованості.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...