Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
пʼятниця, 28 липня 2017 р.11:12
Новини: Економіка

Зниження мита на вживані європейські авто стимулювати ріст попиту на біопальне в Україні - експерт

Зниження мита на вживані європейські авто стимулювати ріст попиту на біопальне в Україні - експерт

КИЇВ. 15 червня. УНН. У разі, якщо Глава держави підпише закон про зниження мита на вживані іноземні автомобілі, то можна прогнозувати, що в Україні зросте попит на біологічне пальне, адже воно, по-перше, коштує дешевше, а по-друге , європейський автопром давно пристосований до застосування такого екобензину та навіть екодизелю. Таку думку у коментарі УНН висловив експерт, директор Української асоціації виробників альтернативних транспортних палив “Укрбіопаливо” Тарас Миколаєнко.

“Ми вважаємо, що із підписанням цього закону збільшиться кількість вживаного транспорту з екологічним стандартом євро 5, а саме, це автомобілі вироблені після 2009 року, і саме тільки їх можна буде завозити на територію України.

Всі ці автомобілі пристосовані під використання біопального, і не тільки альтернативного палива моторного, але й дизеля. Відповідно, споживання біопального в Україні зростатиме”, — пояснив експерт.

Крім того, за словами Т. Миколаєнко, наразі на біопаливі в Україні нормально їздять абсолютна більшість автомобілів.

“В принципі на цьому пального нормально їздять усі автомобілі і зараз, хіба що якісь карбюраторні дуже старих років авто, які там на 86 бензин були розраховані, із ними проблеми є”, — додав він.

“А так, підписання закону (про зниження мита на вживані іноземні автомобілі — ред.) додатково збільшить попит”, — наголосив він.

Нагадаємо, Інститут споживчих експертиз дослідив якість біопального, яке реалізовують вітчизняні АЗС.

Найкращу якість продемонстрували зразки такого пального від мереж АЗК WOG — 95 еко+.

Так, за результатами проведених лабораторних досліджень, експерти визначили, що пальне, представлене на АЗК “WOG”, “БРСМ-Нафта” і “КЛО” є альтернативними, і якісні характеристики такого бензину відповідають вимогам Закону про альтернативні палива.

У “WOG”, “БРСМ-Нафта” і “КЛО” етанол був визначений у районі 36%, що відносить ці палива до альтернативних.

Далі, в Інституту споживчих експертиз перевірили октанове число, що характеризує стійкість пального до детонації — передчасного згорання бензину в камері.

“І знову експертів чекали приємні новини. Всі зразки пального продемонстрували значний запас стійкості. Октанове число варіювалося, від 96,6 одиниць у „WOG“ до 97,2 у „БРСМ-нафта“. А ось у „Авіас“ октан досяг значення 98,8 одиниць. Це нестандартне значення, яке може навіть завдати шкоди автомобілю” — повідомили експерти.

Дослідження Інститут споживчих експертиз також показало практичну відсутність шкідливих речовин (0,3% бензолу і 10% ароматики) у “заводському” паливі 95 есо + від мережі АЗК “WOG”.

“Такі показники дійсно підтверджують європейське походження цього бензину. Трохи відстав від лідера зразок КЛО (0,61% бензолу і 12,3% ароматики). У пробі А 95 Е Преміум + від БРСМ-нафта бензолу і ароматики виявлено більше (1% і 15% відповідно). У зразку спиртового бензину „Авіас“ ситуація виявилася сумною”, — зазначили експерти.

Разом з тим, і Інститут споживчих експертиз наголосили, що за своїми антикорозійним властивостям спиртовий бензин практично не відрізняється від звичайного бензину і є нешкідливим для гумотехнічних деталей двигуна.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...