Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Субота, 26 травня 2018 19:16
Новини: Політика
8820

При підключенню до Інтернету користувачів приваблюють акційні пропозиції - дослідження

Бюро Маркетингових Технологій в лютому-березні цього року провело дослідження на замовлення компанії "ВОЛЯ".

У ньому взяли участь 500 абонентів послуги "Воля-Бродбенд" (доступ до швидкісного Інтернету від компанії "ВОЛЯ") і 500 потенційних клієнтів "Воля- Бродбенд" (абоненти інших провайдерів, а також жителі м. Києва, які планують протягом найближчих 3 - х місяців підключення до швидкісного Інтернету).

За результатами дослідження, у столиці Інтернет перетворюється на масовий, загальнодоступний засіб комунікації та інформування. У Києві зменшуються ринкові частки порівняно невеликих провайдерів і, відповідно - збільшується питома вага лідерів ринку.

Також опитування показало, що на прийняття рішення про підключення до того або іншого провайдера, впливає наявність привабливих акційних пропозицій та швидкість скачування даних.

IT IMK News

Джерело: УНН
Підписуйтесь на паблік-чат УНН у Viber та канал новин у Telegram
Загрузка...
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...