Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 30 березня 2017 06:05
youtube

Russia Today спіймали на брехні щодо України та притягнули до відповідальності

КИЇВ. 22 вересня. УНН. ВВС виграла справу проти російського пропагандистського телеканалу Russia Today, який заперечував хімічні атаки режиму Б.Асада проти опонентів, а українців звинуватив у етнічних чистках. Про це повідомляє УНН з посиланням на ВВС.

Результати позову ВВС проти Russia Today до британського регулятора Ofcom оприлюднені на сайті медіакорпорації. Пропагандисти Кремля раніше заявили, що журналісти BBC "імітували хімічну атаку" з боку провладних військ для свого репортажу, а інтерв'ю очевидця начебто було піддане цифровій обробці. Керівництво ВВС звернулось зі скаргою на наклеп до британського медіарегулятора Ofcom, заявивши, що ці "неймовірно серйозні" звинувачення компрометують основні зобов'язання корпорації щодо точності та неупередженості.

Після розгляду Ofcom постановив, що російська телевізійна програма з цього приводу "істотно вводить в оману". Регулятор також визнав "несправедливим" те, що вказана програма російського каналу під назвою The Truthseeker ("Пошукач правди" - ред.) не звернулась до BBC за коментарем і не дала можливості висловити свою позицію до виходу наклепницького епізоду в ефір.

Окремо Ofcom звернув увагу на ще один випуск тієї ж передачі The Truthseeker на Russia Today, у якій теж виявив "серйозні порушення" британського кодексу телебачення і радіо. Йшлося про епізод під назвою "Геноцид Східної України", де стверджувалось, що український уряд і армія навмисно бомбардує мирних жителів, вбиває і катує журналістів та здійснює інші злочини, наприклад розпинає немовлят. Українських воїнів російські пропагандисти звинуватили в "етнічній чистці" і порівняли з нацистами під час Другої світової війни. Регулятор постановив, що програма "позбавлена балансу і необ’єктивна".

В Ofcom заявили, що глядачі очікували побачити висвітлення глобальних подій з російської точки зору, але рупор Кремля порушив усі можливі правила для забезпечення неупередженості у висвітленні спірних політичних подій. Загалом пропагандистів В.Путіна піймали на чотирьох епізодах порушення Кодексу телебачення і радіо.

За результатом розгляду керівництво Russia Today було змушене скасувати передачу The Truthseeker та видалити всі її епізоди зі свого веб-сайту. Також RT мусив повідомити своїм глядачам про рішення Ofcom і про те, що програми телеканалу ввели людей в оману.

Як повідомляв УНН, експерт із питань інформаційної безпеки В'ячеслав Гусаров в ефірі "5 каналу" заявив, що президент Російської Федерації Володимир Путін особисто заборонив зменшувати бюджет державної багатомовної телевізійної компанії Russia Today, що орієнтована на закордонну аудиторію.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...