Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Понеділок, 27 березня 2017 16:11
youtube
Новини: Політика

Реклама у Києві не принесла електоральних результатів на виборах — експерт

КИЇВ. 26 жовтня. УНН. Активна рекламна кампанія, яка була використана кандидатами і партіями на місцевих виборах у Києві, не принесла бажаних електоральних результатів. Про це в коментарі "Радіо Свобода" заявив співробітник аналітичного центру CEDOS Ігор Тищенко, передає УНН.

“На цих виборах було перебільшення реклами — зовнішньої, телевізійної, інтернет-реклами. Її було забагато і окремі сили відверто зловживали. Дуже показовий приклад Києва. Кампанія Сергія Думчева і „Руху за реформи“, яка йшла півроку і йшла дуже масовано, і сьогодні знов увесь Київ висів у цих білбордах, вона не принесла електоральних результатів”, — сказав І.Тищенко.

На його думку, учасника передвиборчої кампанії треба було витрачати гроші, не стільки на рекламу, скільки на безпосередні контакти з виборцями.

“Партії б мали працювати зі своєю цільовою аудиторією. І якась цільова аудиторія на білборди ведеться, а якась — ні”, — додав Тищенко.

Громадські спостерігачі і КВУ від “дня тиші” і до самого дня голосування, 25 жовтня, повідомляли про факти прихованої агітації окремими політичними силами. Днями в КВУ заявили, що на передвиборчу кампанію за два місяці в Україні партії витратили 2 мільярди гривень.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...