Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
пʼятниця, 28 липня 2017 р.16:52

У Туреччині заборонили мовлення 13 опозиційних каналів

КИЇВ. 20 листопада. УНН. У Туреччині заборонили мовлення 13 опозиційних каналів, зокрема: Digiturk, Tivibu, Teledünya, а вночі, 13 листопада о 00:00 годин, з супутника Turksat було заборонено мовленні групи Samanyolu Yayın, передає УНН з посиланням на UkraynaHaber.

Крім того, з супутника Turksat були відімкненні від мовлення канали Samanyolu TV, Mehtap TV, Ebru TV, Yumurcak (Малюк) TV. Договір про телемовлення каналів групи Samanyolu для глядачів на супутнику Turksat був підписаний до 2024 року. У групі Samanyolu повідомили, що компанія буде оскаржувати рішення уряду в турецьких і міжнародних судах.

Крім того, мовлення було заборонено для Першого дитячого канала YUMURCAK

Загалом були закриті наступні канали: Samanyolu TV Avrupa (Європа), Mehtap TV, Samanyolu Haber, Yumurcak (Малыш) TV, MC TV, Мир TV, Tuna Shopping TV, Irmak TV, Samanyolu TV Türkiye, Shaber TV, MC EU, Burç FM, Радіо Mehtap, Радіо Dünya, Радіо Berfin, Radyo Cihan.

Джерело: УНН
Теги: Туреччина,
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...