Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Пʼятниця, 31 березня 2017 04:15
youtube
Новини: Київ

“Київводоканал” запустив онлайн-сервіс для електронних звернень споживачів

КИЇВ. 12 січня. УНН. На офіційному сайті “Київводоканалу” розпочав роботу в тестовому режимі новий онлайн-сервіс для електронних звернень споживачів “Звернутися з питанням”. Про це УНН повідомили в прес-службі КМДА.

Для відправки запиту слід обрати тему, заповнити спеціальні форми з обов’язковими полями і вказати суть звернення.

“Онлайн-сервіс надає можливість формувати запити щодо найбільш актуальних для киян тем: укладення договорів з мешканцями квартир, нарахувань та розрахунків за холодну воду, аварійних ситуацій на дворових водопровідних і каналізаційних мережах, якості холодної води, тиску в мережі тощо. Можна також подати заявку на повірку та опломбування квартирних приладів обліку холодної води”, — сказано в повідомленні.

Після відправлення запит проходить процедуру реєстрації з автоматичним присвоєнням вхідного номеру. На електронну пошту споживача надходить повідомлення з номером запиту і орієнтовним терміном відповіді. Він може становити 15-30 днів залежно від суті звернення і необхідності додаткового збору інформації.

Як зазначається, у процесі тестової експлуатації онлайн-сервіс буде вдосконалюватися. Крім того, як і раніше, у споживачів є можливість отримувати інформацію щодо діяльності “Київводоканалу” та обслуговування мешканців за допомогою офіційного сайту, сторінки в соціальній мережі Facebook і Контакт-центру для мешканців багатоквартирних будинків.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...