Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 17 січня 2017 15:19
youtube
Новини: Київ

Петиція щодо зменшення в Києві кількості зовнішньої реклами прийнята до розгляду

КИЇВ. 28 січня. УНН. Електронна петиція щодо зменшення кількості зовнішньої реклами на 50% набрала необхідну кількість голосів та прийнята до розгляду. Про це УНН повідомили в прес-службі КМДА.

Відтак, вказана петиція набрала 10154 голосів, при мінімально необхідних 10000.

Київський міський голова Віталій Кличко вже доручив Постійній комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами розглянути електронну петицію в установленому порядку.

“У Києві дуже багато зовнішньої реклами порівняно з будь-яким європейським містом. Це зменшує естетичну і туристичну привабливість міста, руйнує його унікальний історичний вигляд, відволікає водіїв під час керування авто, збільшує візуальне навантаження на киян”, - зазначив автор петиції Андрій Косецький.

У зв’язку з цим, автор пропонує міській владі демонтувати незаконну рекламу, збільшити кількість інспекторів, які займатимуться перевіркою розміщення реклами, розширити “нульову” форматну зону в центрі міста (без реклами) до розмірів першої форматної зони, зокрема звільнити від реклами Набережне шосе, Небережно -Хрещатицьку, Паркову дорогу, Дніпровський узвіз та Бульвар Тараса Шевченка.

 

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...