Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Неділя, 22 січня 2017 03:50
youtube
Новини: Економіка

Для поїздів Інстерсіті презентували нове меню від WOG

КИЇВ. 1 березня. УНН. Відсьогодні у чотирнадцятьох поїздах Інтерсіті та Інтерсіті + компанія WOG відкрила WOG CAFÉ. Відповідний договір між філією ПАТ «Укрзалізниця» «Українська залізнична швидкісна компанія» і ТОВ «Вог рітейл» був підписаний 19 лютого цього року, передає кореспондент УНН з посиланням на дані, що були оприлюднені прес-службою ТОВ «Вог Рітейл» сьогодні під час брифінгу.

За даними ПАТ “Укрзалізниця”, компанію-оператора з надання послуг харчування було обрано за результатами відкритого конкурсу серед десяти інших компаній-учасниць.

“Запропоновані ТОВ "Вог Рітейл“ послуги були визнані такими, що відповідають усім кваліфікаційним критеріям замовника”, — зазначили у компанії.
За словами в.о. начальника філії “УЗШК” ПАТ “Укрзалізниця”, мета співпраці перевізника із компанією “Вог Рітейл” полягає у тому, щоб запропонувати пасажирам високі стандарти сервісу за доступними цінами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У WOG вже готують команду стюардів для потягів "Інтерсіті" та "Інтерсіті+"

“Ми прагнемо, щоб люди отримували задоволення від подорожей, адже кількість пасажирів швидкісних поїздів зростає — у середньому майже 260 тис. щомісяця”, — наголосив він.

Під час брифінгу було презентоване меню, складене за участю бренд-шефа. Це два види сніданків, сандвічі та хот-доги різних видів; салати, перші страви, гарячі другі страви; десерти та фрукти.

Пасажирам також буде доступний широкий вибір кави.

У свою чергу генеральний директор “Вог Рітейл” Сергій Корецький зазначив, що пасажири поїздів у майбутньому зможуть замовляти собі стави та напої через відповідний мобільний додаток.

“У планах компанії — обов’язкове використання сучасних технологій: попереднє замовлення страв і напоїв через додаток WOG PRIDE; крім того, замовлення з місця за допомогою мобільного телефону і замовлення через сайт при купівлі квитків (ідентично тому, як зараз клієнти ПАТ „Укрзалізниця“ замовляють чай і постільну білизну)”, — повідомив він.
Водночас, директор із маркетингу “Вог Рітейл” Віталій Ткаченко висловив сподівання, щоб цей проект стане еталоном якісної співпраці державної компанії і сучасного бізнесу, націленого на реалізацію бажань клієнта.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...