Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
четвер, 20 липня 2017 р.19:23
Новини: Суспільство

Нацрада заборонила трансляцію 14 російських телеканалів

Нацрада заборонила трансляцію 14 російських телеканалів

КИЇВ. 17 березня. УНН. Національна рада вилучила із переліку дозволених для ретрансляції в Україні програм 14 російських телеканалів. Про це УНН повідомили в прес-службі Нацради з питань телебачення і радіомовлення.

Так, із переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, вилучили 14 російських телеканалів.

Вилучено, зокрема, такі телепрограми: “Радость моя”, “Музыка Первого”, “Оcean-TV”, “HD Life”, “ТДК (Телевизионный Дамский Клуб)”, “24 Док”, “Детский”, “STV”, “Индия ТВ”, “Здоровое телевидение”, “Ля-минор ТВ”, “Еврокино”, “Drive”, “Мать и дитя”.

Як повідомляється, усі ці програми мають юрисдикцію Російської Федерації, яка не є підписантом Європейської конвенції про транскордонне телебачення. Відповідно до ч.9 ст.13 Закону України “Про рекламу” трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що не підпадають під юрисдикцію держав-членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, заборонена.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні заборонили трансляцію 15 російських телеканалів

На всіх цих каналах, окрім „Еврокино“, „Drive“, „Мать и дитя“, транслювалася комерційна реклама. На деяких із них зафіксовано й інші порушення українського законодавства.

Так, на телеканалі “ТДК” зафіксовано перебільшення максимальної тривалості трансляції телепродажу. Крім того, в передачі “Личный психолог” пропонувалися телекомунікаційні послуги екстрасенсів, парапсихологів, медіумів тощо, що є порушенням ч.2 ст.6 Закону України “Про телебачення і радіомовлення”.

В ефірі телеканалу “Детский” зафіксовано трансляцію анімаційних роликів “Мультироссия”, які входять до циклу коротких мультфільмів, що містять популяризацію різних міст і регіонів Російської Федерації і мають ідеологічний характер.

На телеканалах “STV”, “Ля-минор ТВ” та “Еврокино” транслювалися аудіовізуальні твори, а також транслювались фільми за участю осіб, які внесені до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України.

Телеканал “Drive” розмістив передачі, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора та їхніх окремих дій, що виправдовують чи визнають правомірною окупацію території України.

Телеканал “Мать и дитя” вилучено із переліку у зв’язку з тим, що він не мовить на супутнику. За даними реєстрів Роскомнагляду, дозвільні документи (ліцензії) Російської Федерації на телевізійне мовлення телеканалу “Мать и дитя” втратили чинність.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...