Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
вівторок, 19 вересня 2017 р.15:29
Новини: Суспільство

Телефонні лінії для передачі показників лічильників створили у Кіровограді

Телефонні лінії для передачі показників лічильників створили у Кіровограді

КІРОВОГРАД-КИЇВ. 5 квітня. УНН. Телефонні лінії для передачі показників лічильників створили при кіровоградських комунальних службах, але не забезпечили їхньої оперативної роботи. Про це кореспонденту УНН розповіла мешканка Кіровограда Антоніна Кордон.

За словами пенсіонерки, до п'ятого числа кожного місяця всі користувачі газу та електроенергії повинні повідомити в ПАТ “Кіровоградобленерго” та ВАТ “Кіровоградгаз” показники лічильників станом на перше число місяця. Жінка запевнила, що туди неможливо додзвонитися, оскільки відповідати на дзвінки громадян зобов’язали штатних працівників, які вже мають власні посадові обов’язки.

“По газетах служби друкують кілька номерів, за якими можна телефонувати, в абонентських книжках також вказані ці номери, але, якщо ти телефонуєш, то там або не піднімають слухавку, або телефонна лінія зайнята. Вчора я прийшла в „Кіровоградгаз“ і сказала про те, що не можу додзвонитись, мені відповіли, що у відомстві немає окремих людей, які б відповідали на ці дзвінки. Ті ж самі працівники, які обслуговують людей, відповідають на дзвінки, якщо мають час. Я сказала, що мені важко приїздити щоразу до них, на що мені зауважили, що у такому випадку, хай мене не дивують нарахування, так як працівники їх зроблять самостійно”, — розповіла А.Кордон.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До кінця року більше 90% киян сплачуватимуть за спожите тепло за показниками лічильника

Також жінка додала, що у ВАТ “Кіровоградгаз” для відвідувачів оформили спеціальний журнал, в якому люди пишуть свої дані, особові рахунки та показники лічильників станом на перше число кожного місяця.

На запит редакції у ВАТ “Кіровоградгаз” відповіли, що кол-центр працює, але, зважаючи на те, що його працівники обслуговують 110 тисяч споживачів, рекомендовані інші форми зв’язку, наприклад, через “особистий кабінет” на офіційному сайті ВАТ.

В ПАТ “Кіровоградобленерго” створили електронну чергу відвідувачів, які прийшли повідомити інформацію про показники лічильників. Також у товаристві повідомили, що кол-центр працює безперебійно, але ця звітність має рекомендаційний характер.

“Якщо ви не встигли повідомити показники лічильників до п’ятого числа, не варто хвилюватись”, — зазначили в ПАТ.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...