Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
неділя, 23 липня 2017 р.05:12
Новини: Суспільство

На АЗС кияни купують каву та ход-доги, найсмачніші з яких у WOG - дослідження

На АЗС кияни купують каву та ход-доги, найсмачніші з яких у WOG - дослідження

КИЇВ. 12 травня. УНН. Абсолютна більшість столичних водіїв, окрім самого пального на заправочних станціях також купують каву та щось перекусити. Про це свідчать дані маркетингового дослідження, яке у лютому у Києві провела міжнародна компанія Nielsen, передає УНН.

Так, 77% з усіх респондентів соціологічного опитування окрім пального на АЗК купують каву, 37% - безалкогольні газовані напої, 33% - цигарки і 31% - хот-доги.

При цьому, 56% респондентів не планують покупки до відвідування магазину АЗС.

Кияни в середньому заїжджають на АЗС перекусити один раз на тиждень. Для перекусу, зазвичай, обирають хот-дог (60%) та випічку (41%).

З усіх опитаних респондентів 43% повідомили, що найсмачнішу каву продають на АЗК мережі WOG.

Кава від ОККО до вподоби – 34% респондентів, КЛО – 18%, Shell-18%, SOCAR – 12%.

Найсмачнішими хот-догами 34% респондентів вважають ход-доги мережі WOG, 25% - ОККО, 11% - КЛО, Shell-9%, SOCAR – 5%.

У випічці вподобання клієнтів АЗС розділилась порівну між WOG та ОККО – по 16%. На другому місці КЛО – 10%. Shell та SOCAR – розділили третє місце, отримавши по 6% вподобань киян.

Зазначене дослідження проводилося у лютому поточного року в місті Києві, серед чоловіків та жінок у віці 18-65 років, які користуються автомобілем не рідше разу на тиждень і купують на АЗС не лише пальне (товари з магазинів на АЗС). Дослідження проводилися за методом персонального інтерв'ю з респондентами.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, майже 50% киян за якість пального обирають мережі АЗК WOG та ОККО

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...
Популярні новини