Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
пʼятниця, 28 липня 2017 р.09:18
Новини: Суспільство

Кияни стабільні у своїх вподобаннях щодо АЗС - маркетингове дослідження

Кияни стабільні у своїх вподобаннях щодо АЗС - маркетингове дослідження

КИЇВ. 16 травня. УНН. Водії столиці не люблять експериментувати з пальним, а тому стабільно віддають перевагу тим АЗС, до яких звикли,та яким довіряють. Про це, зокрема, свідчать результати маркетингового дослідження, яке у лютому в Києві провела міжнародна компанія Nielsen, передає УНН.

Так, дані споживчого опитування, свідчать про те, що за останній місяць тільки 16% водіїв відвідали нову АЗС. Основною причиною було те, що вона була розташована по дорозі (54%).

Всі решта - обирають перевірені АЗС, до яких звикли та яким довіряють.

Загалом, згідно даних дослідження, третина усіх респондентів – 36% щомісяця витрачають на пальне близько 1000-2000 грн.

При цьому, на переконання киян, серед усіх мереж АЗС саме WOG та OKKO завжди мають найпривабливіші цінові пропозиції в магазинах АЗС.

Дані дослідження також свідчать про те, що промо рідко впливає на вибір клієнтом мережі (64%) і на вибір марки товарів (59%).

Відповідно, у виборі АЗС – кияни керуються власним досвідом.

Зазначене дослідження проводилося у лютому поточного року в місті Києві, серед чоловіків та жінок у віці 18-65 років, які користуються автомобілем не рідше разу на тиждень і купують на АЗС не лише пальне (товари з магазинів на АЗС) Дослідження проводилися за методом персонального інтерв'ю з респондентами.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, згідно даних маркетингового дослідження, половина усіх киян віддають перевагу АЗС WOG та ОККО, називаючи пальне цих мереж найбільш якісним

Також нагадаємо, на АЗС, окрім пального, кияни купують каву та ход-доги, найсмачніші з яких у WOG

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...