Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
четвер, 20 липня 2017 р.13:22
Новини: Економіка

Більшість столичних водіїв користуються картками лояльності від АЗС WOG - дослідження

Більшість столичних водіїв користуються картками лояльності від АЗС WOG - дослідження

КИЇВ. 17 травня. УНН. Кияни при виборі АЗС та пального не особливо зважають на рекламу, однак, все ж відслідковують акції та знижки. Про це, зокрема, свідчать результати маркетингового дослідження, яке у лютому в Києві провела міжнародна компанія Nielsen, передає УНН з посиланням на дані компанії.

Так, дані дослідження свідчать про те, що промо рідко впливає на вибір водіями мережі АЗС (64%) та на вибір марки товарів (59%).

Проте, серед промо-акцій найбільш привабливими для столичних водіїв є цінові знижки. Про це зазначили 62% респондентів.

Картка лояльності мережі WOG є у більшості столичних водіїв - 51%, мережі ОККО - у 48%. На думку власників карт лояльності, найвигідніші умови надають саме мережі WOG та ОККО.

Крім того, згідно з даними маркетингового дослідження, мобільним додатком від мереж АЗС користується поки що незначний відсоток автовласників, найбільше застосовують додаток WOG:

WOG - 13%;

ОККО- 10%;

KLO - 5%.

Найбільш затребуваними функціями у мобільних додатках столичні водії називають інформацію про додаткові акції та бонуси, а також інформацію про ціни на пальне.

Зазначене дослідження проводилося у лютому поточного року в місті Києві, серед чоловіків та жінок у віці 18-65 років, які користуються автомобілем не рідше разу на тиждень і купують на АЗС не лише пальне (товари з магазинів на АЗС). Дослідження проводилися за методом персонального інтерв'ю з респондентами.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, згідно з даними маркетингового дослідження, половина усіх киян віддають перевагу АЗС WOG та ОККО, називаючи пальне цих мереж найбільш якісним.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...