Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
вівторок, 19 вересня 2017 р.17:10

Експерти обговорили основні аспекти продажу житлової нерухомості

КИЇВ. 23 травня. УНН. “Київміськбуд” на MARKETING WORLD CAFÉ поділився секретами успішної реалізації житла. Холдинг на заході представила менеджер відділу продажу Зоя Пітула. Про це УНН повідомили у прес-службі компанії.

Вже вдруге UKRAINIAN BUILDING COMMUNITY збирає забудовників на MARKETING WORLD CAFÉ. Це унікальний майстер-клас для учасників ринку первинної нерухомості — менеджерів відділів продажу, маркетологів, PR-менеджерів.

Заявлена організаторами тема — продаж нерухомості — зібрала багато людей. Звичайно, всі присутні знають, як рекламувати і продавати житло на первинному ринку нерухомості, як не втратити інвестора, і як достойно конкурувати з іншими компаніями, але завжди залишається цікавість, що хтось знає якісь особливі секрети. Тому обговорення за столами, а їх 4-ри, після майстер-класів коучів, було дуже жвавим і насиченим.

“Київміськбуд” представляла менеджер відділу продажу на об’єкті Позняки, 4-А Зоя Пітула. Її майстер-клас стосувався теми роботи окремого відділу продажу. На об’єктах із якою кількістю квартир варто відкривати окремий відділ продажу, чим мотивувати менеджерів, які там працюють, як працювати з інвестором, який просто проходив повз відділ і вирішив поцікавитися об’єктом, як не втратити інвестора, якщо поряд інший забудовник зводить новий об’єкт із меншою вартістю квадратного метру.

За підрахунками маркетологів і менеджерів із реалізації нерухомості “Київміськбуду”, окремий відділ продажу варто організовувати, коли на об’єкті зводиться не менше тисячі квартир, розповіла Зоя Пітула. Такий підхід дозволяє не тільки розвантажити центральний відділ продажу, а й більш детально ознайомити потенційного інвестора з майбутнім будинком, адже зазвичай, окремий відділ продажу розташовують неподалік від будівельного майданчику. З часом, коли будинок буде рости, інвестор може на власні очі побачити, як зводиться його майбутня квартира, які матеріали використовує забудовник, якими темпами просувається будівництво. Зої вдалося організувати дні відвідування новобудови, коли інвестор у супроводі виконроба може потрапити на будмайданчик. Але якщо об’єкт невеликий і немає потреби створювати окремий відділ продажу, то обов’язково біля будмайданчику повинен бути створений відділ по роботі з інвестором, додає Зоя Пітула.
Серед головних мотиваційних аспектів, що спонукають менеджерів відділів продажу активно працювати, залишається фінансова винагорода, зазначила коуч. А також розповіла, що у центральному відділі реалізації нерухомості щомісяця ведеться своєрідний рейтинг менеджерів. Роботу кожного оцінюють за 4 критеріями успішності, три менеджери, які набрали найнижчу кількість балів опиняються за, так званою, червоною рискою. Опинитися тричі поспіль на цих позиціях — це привід задуматися, чому так сталося і що заважає працювати успішніше.
Мотивує також і довіра керівництва компанії, зазначила Зоя Пітула. У якості прикладу розповіла, як вона стала працювати у відділі продажу на Позняках, 4-А.

“Я дуже добре пам’ятаю, коли мене викликав Віце-президент Аркадій Бондарев і сказав, що у тебе, Зою, досвіду ще малувато, але є велике бажання цей досвід здобути. Керівництво вирішило довірити тобі реалізацію нашого нового об’єкту, на 3,5 тисячі квартир. І від цієї довіри, від того, що мене ставлять на рівних із ведучими фахівцями, у мене просто виросли крила. Я готова була розсипатися на 300 маленьких „зоєчок“, щоб успішно виконати поставлене завдання. Звичайно, я могла розраховувати на підтримку керівництва у будь-якій складній ситуації, і за червоною рискою опинялася, але на сьогодні, коли комплекс на Позняках майже закінчено, а це 6 великих будинків, впевнена, що зі своїм завданням я впоралась. Тому, мотивуйте своїх менеджерів не тільки фінансово, мотивуйте їх і довірою, люди амбітні, тому цей аспект теж працює”, — розповіла Зоя Пітула.

Також, під час майстер-класів на MARKETING WORLD CAFÉ коучі розповідали, як не втратити клієнта, як закохати його у майбутню квартиру, чому інвестору потрібно говорити правду і тільки правду про майбутній об’єкт і як одна маленька неправда позначається на загальному іміджу забудовника, і зрештою, на рішенні інвестора купувати у нього житло. Особливу зацікавленість викликала і тема продажу житла через інтернет. На думку комерційного директора ЛУН.ua Андрія Міми, саме за інтернет-продажами житла майбутнє, а тому, забудовникам варто розвивати сайти, і надавати інвестору максимальну інформацію про об’єкт. Свої унікальні кейси продажів представили також керівник департаменту маркетингу і продажів ЖК Busov Hill Наталія Осипова, та керуючий партнер незалежного агентства Royal ® Advertising Євген Миронюк. Учасники заходу високо оцінили рівень підготовки і якість наданих матеріалів, і за визначенням багатьох учасників MARKETING WORLD CAFÉ стає потрібним і дієвим майданчиком для операторів первинного ринку нерухомості.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...