Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 30 березня 2017 11:51
youtube

До літнього сезону WOG інвестував 2,5 млн євро у каву

КИЇВ. 26 травня. УНН. Мережа АЗК WOG продовжує посилювати позиції на ринку рітейлу України. До літнього періоду компанія додатково придбала 100 кава-машин класу преміум швейцарського виробника Franke, з яких понад 60% становитимуть частину обладнання кафе поза АЗК. Про це УНН повідомили у компанії.

На сьогоднішній день інтерактивні кавові апарати вже встановлено на 364 автозаправних комплексах, а також у двох WOG CAFE поза АЗК (нова мережа сіті-кав’ярень) у Києві та Львові. Загальна кількість кава-машин різних модифікацій — 432 штуки. Зазначимо, що покупка одного апарату обходиться в 25 тис. євро. Придбання нової партії кавових машин на суму 2,5 млн євро стало інвестицією компанії WOG у розвиток кава-послуг.

У компанії підкреслюють, що WOG дотримується принципової позиції у наданні високоякісного сервісу з продажу кави та прохолодних напоїв, тому продовжує вкладати значні кошти у розвиток ресторанного бізнесу.

“Минуло вже більше двох років, як ми встановили перші апарати Franke, тим самим підвищивши вимоги до якості кави у наших клієнтів. Інтерактивна кава-машина Franke стала символом і знаком якості WOG CAFЕ, а фраза „найкавовіша кава“ міцно закріпилася серед клієнтів WOG”, — розповідає Денис Кудін, директор з роздрібних продажів WOG.

За його словами, влітку уподобання відвідувачів WOG CAFE відчутно змінюються: попит на прохолодні напої стрімко зростає. Саме тому до початку літнього сезону в асортименті WOG CAFE з’явилося 11 нових найменувань холодних кавових напоїв: шейки, холодний лате, какао, шокочино та інші. Приємним бонусом стануть варіації сиропів та добавок — мохіто, ваніль, чорна смородина тощо.

За прогнозами керівництва компанії, частка прохолодних кавових напоїв у літній період часу становитиме не менше половини продажів. Тому у WOG налаштовані оптимістично й не приховують задоволення від збільшення потужностей на АЗК.

Довідка

ТОВ “ВОГ РІТЕЙЛ” керує мережею автозаправних комплексів під брендом WOG, яка налічує близько 500 об’єктів у всіх областях України. Мережа автозаправних комплексів WOG — це найбільша українська монобрендова мережа АЗК на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Усі нафтопродукти в мережі WOG — виключно імпортного виробництва і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE та WOG MARKET.

Джерело: УНН
Теги: кава, WOG
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...