Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Неділя, 26 березня 2017 14:35
youtube
Новини: Економіка

Асоціація нафтотрейдерів: АМКУ "не помічає" трейдерів з мінімальним цінником на пальне завдяки несплаченим податкам

Асоціація нафтотрейдерів: АМКУ "не помічає" трейдерів з мінімальним цінником на пальне завдяки несплаченим податкам

КИЇВ. 8 червня. УНН. У зв’язку з різким погіршенням ділового клімату та результатами фінансово-господарської діяльності учасників паливного ринку країни Асоціація “Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України” звернулася із листом до Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, першого віце-прем’єр-міністра Степана Кубіва, міністра енергетики і вугільної промисловості Ігоря Насалика та голови ДФС Романа Насірова, передає УНН з посиланням на текст звернення.

Провідні оператори нафтового ринку, зокрема, пояснили, чому звинувачення на їх адресу начебто у ціновій змові є безпідставними.

“Ми імпортуємо в Україну якісний європейський продукт, сплачуємо всі податки (на сьогодні вони становлять до 45% роздрібної ціни на АЗС), будуємо сучасні безпечні АЗС, створюємо десятки тисяч робочих місць з "білою“ заробітною платою. Утримувати великий штат нас зобов’язують нормативи та вимоги щодо безпечної експлуатації АЗС та нафтобаз, а також прагнення надавати послуги та забезпечувати сервіс найвищої якості.

Все перелічене автоматично вимагає відповідних витрат, з яких і складається вартість палива на наших АЗС. З урахуванням того, що нафтопродукти ми імпортуємо за єдиним стандартом Євро-5 (а це обумовлює фактично єдину для всіх ціну), несемо однакове податкове навантаження та здійснюємо управління паливними комплексами схожого формату, всі компанії використовують і єдину для всіх універсальну формулу ціноутворення. Саме ця обставина зумовлює приблизно однаковий рівень роздрібних цін в наших мережах. Що ж стосується видимої "синхронності“ змін цін на АЗС, яке дехто тлумачить як ознаку змови, то така оперативна реакція на дії конкурентів притаманна на паливному ринку не тільки в Україні, а й, зокрема, в Європі. Навіть декілька годин цінового відставання/випередження від цін конкурентів можуть суттєво вплинути на вибір споживача, якого ніхто з нас втрачати не бажає”, — йдеться у листі нафтотрейдерів до уряду.

За даними Асоціації “Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України”, сьогодні галузь нафтопродуктозабезпечення переживає найскладніший період у своїй історії.

“Падіння споживання палива в 2014-2016 роках склало більш ніж 30%. Це створило додатковий стимул для учасників "тіньового“ ринку активізувати свою діяльність. Найпоширенішим явищем стала торгівля нафтопродуктами і скрапленим газом без сплати збору з роздрібного обігу підакцизних товарів, який складає 1,27 грн/л і має перераховуватися до місцевих бюджетів. Відтак стрімко збільшилася кількість АЗС, які реалізовують паливо без касових апаратів. Також стимулюється торгівля нелегальними нафтопродуктами, з яких не сплачується не тільки "роздрібний“, але і "основний“ акцизний податок та ПДВ. Власне, відсутністю податкової складової пояснюється великий розкид цін на моторне пальне, який не спостерігається ніде в Європі. На тлі таких "конкурентів“ рівень цін на пальне у добросовісних операторів для багатьох видається високим та необґрунтованим.

На жаль, вимушені констатувати, що таку думку фактично поділяє і Антимонопольний комітет України. Не дивлячись на те, що тільки цивілізовані учасники ринку є драйверами позитивних змін і створення висококонкурентного ринку, власне вони стають фігурантами всіх справ, які відкриваються відомством відносно таких учасників паливного ринку. Прикметно, що власне силами (фінансами) членів Асоціації в АМКУ створено систему електронної звітності, завдяки якій антимонопольне відомство має можливість в онлайн-режимі бачити ціни і обсяг реалізації на кожній із наших АЗС, де б вона не знаходилася”, — наголосили оператори.

У листі нафтотрейдери також вказали на те, що впродовж останніх років в об’єктив АМКУ жодного разу не потрапили ті, хто виставляє "мінімальний цінник" завдяки несплаченим податкам.

“Або ті, чиї заправки і нафтобази вибухають та спричиняють загибель людей, оскільки за хабарі ці об’єкти працювали без вводу в експлуатацію, без дозволу контролюючих органів і були укомплектовані дешевим обладнанням. В комплексі з несплатою податків такі гравці можуть запропонувати дуже привабливу ціну. Також, поза полем зору Комітету залишається найбільший гравець, де-факто контролюючий близько 25% заправок, оформлених на більш ніж 50 постійно змінюваних юридичних осіб.

На погляд АМКУ, власне такі гравці є добросовісними і соціально орієнтованими підприємцями, а ми — власники безпечних, технологічних і тому високовартісних об’єктів і платники податків — картелем або монополією. Безумовно, постійні звинувачення чиновників АМКУ б’ють по нашій діловій репутації та дискредитують в очах наших клієнтів”, — йдеться у зверненні.

Насамкінець Асоціація нафтотрейдерів наголосила на тому, що звинувачення їх у ціновій змові не мають під собою щонайменших реальних фактів.

“Жодна перевірка АМКУ та інших контролерів впродовж осяжного періоду часу не виявила доказів неправомірних дій операторів ринку. Ми продовжуватимемо відстоювати свою правоту всіма доступними нам методами і закликаємо членів уряду, міністерства і відомства до зваженого підходу в оцінці подій на ринку нафтопродуктів. Як і раніше ми готові надати усі цифри і документи, які допоможуть розібратися в причинах динаміки цін на паливо. Підтверджуємо, що паливний ринок України має найвищу концентрацію учасників, і, відповідно, обумовлює найжорстокіший рівень конкуренції. Своїм завданням ми бачимо конструктивну співпрацю бізнесу і влади з метою підвищення якості цієї конкуренції, яка, як відомо, дає усім процвітання”, — написали оператори нафторинку.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, майже 50% киян за якість пального обирають мережі АЗК WOG та ОККО.

Також нагадаємо, згідно з даними соціологічного дослідження, майже 60% столичних водіїв задоволені якістю пального та вважають його вартість прийнятною.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...