Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 23 березня 2017 04:42
youtube

Майже половина столичних водіїв снідають, обідають чи вечеряють на АЗК - дослідження

Майже половина столичних водіїв снідають, обідають чи вечеряють на АЗК - дослідження

КИЇВ. 8 червня. УНН. Мешканці столиці не проти попоїсти у кафе на АЗК. Майже половина київських водіїв зазначили, що снідають, обідають чи вечеряють на заправочних станціях. Про це свідчать, зокрема, результати маркетингового дослідження, яке у лютому в Києві провела міжнародна компанія Nielsen, передає УНН з посиланням на дані компанії.

Так, 43% респондентів опитування стверджують, що вони снідають/обідають/вечеряють на АЗК.

5% киян зазначили, що вони відвідують кафе на АЗК з метою поснідати/пообідати/повечеряти, як правило, один раз на тиждень, 3% - 2-3 рази на тиждень.

11% - один раз на 2 тижні, 8% - один раз в місяць, 16% - рідше одного разу на місяць.

Крім того, дані дослідження свідчать про те, що 20% респондентів на обід чи вечерю у кафе при АЗК витрачають в середньому 100 грн, 14% - 80 грн, 8% - 70 грн, 7% - 150 грн, 11% - 200 грн.

Якщо ж мова про необхідність щось швиденько перекусити, то бажаючих зробити це у кафе на АЗК – ще більше.

Більшість з опитаних столичних мешканців заїжджають на АЗС з метою перекусити раз на тиждень – 24%, або ж один раз на два тижні – 22%.

Ще 12% опитаних респондентів перекушують у кафе на АЗК– 2-3 рази на тиждень, 17% - один раз на місяць, 12% - рідше, аніж один раз на місяць.

І тільки 12% з опитаних киян зазначили, що вони не роблять перекусів на АЗК.

22% респондентів відповіли, що на перекус у кафе на заправочних станціях витрачають в середньому 50 грн, 12% - 40 грн, 11% - 30 грн, 10% - 60 грн і 7% - 100 грн.

Зазначене дослідження проводилося у лютому поточного року в місті Києві, серед чоловіків та жінок у віці 18-65 років, які користуються автомобілем не рідше разу на тиждень і купують на АЗС не лише пальне (а й товари з магазинів на АЗС) Дослідження проводилися за методом персонального інтерв'ю з респондентами.

Довідка: Міжнародна компанія Nielsen - глобальна компанія, що надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, для перекусу на АЗК кияни, зазвичай, обирають хот-дог (60%) та випічку (41%).

При цьому, з усіх опитаних респондентів 43% повідомили, що найсмачнішу каву продають на АЗК мережі WOG.

Також нагадаємо, більшість столичних водіїв користуються картками лояльності від АЗС WOG.

Джерело: УНН
Теги: АЗК, WOG
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...