Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Четвер, 23 березня 2017 22:09
youtube

Мобільні додатки мереж АЗС надають можливість онлайн-розрахунку за пальне

Мобільні додатки мереж АЗС надають можливість онлайн-розрахунку за пальне

КИЇВ. 13 червня. УНН. Онлайн-розрахунок за пальне — одна із послуг, що пропонують своїм клієнтам окремі мережі АЗС через мобільні додатки. Загалом же, зручність використання мобільних додатків для цілей бізнесу — поза сумнівом. Про це у коментарі УНН зазначив експерт, маркетинг-директор IT-компанії Skywell Олексій Хохлов.

Як повідомив експерт, мобільні додатки окремих мереж АЗС сьогодні містять в собі низку практичних функцій: актуальні акції, знижки та ціни на пальне на кожній АЗС мережі, розрахунок вартості маршруту.

“Сьогодні в Україні вже є мережі АЗС, які пропонують своїм клієнтам ряд корисних функцій через мобільні додатки. Приміром, можливість розрахуватися за пальне онлайн. Інтеграція ж в мобільні додатки програм лояльності позбавляє від необхідності носити з собою пластикові картки”, — коментує О.Хохлов.

Він також відзначив зручність мобільних додатків та їх корисність для бізнесу, адже на відміну від комп’ютера — смартфон завжди під рукою.

“За допомогою мобільного додатку можна легко інформувати клієнтів про акції, знижки, програми лояльності, зокрема за допомогою рush-повідомлень. Їх можна налаштувати так, що вони будуть приходити тільки тим користувачам, які потрапляють в обрану зону, наприклад, проходять повз певний заклад. Мобільні додатки добре взаємодіють з вбудованими в смартфон сервісами, приміром, GPS. Як результат, вони дозволяють не тільки заощадити час, але і виступають відмінним маркетинговим інструментом”, — додав експерт.

За словами О.Хохлова, на сьогодні вартість розробки мобільного додатку для бізнесу в середньому становить 6-20 тис. дол., в залежності від складності, функціональності та платформи, на якій він працюватиме.

“Якщо говорити про ринок в цілому, то на сьогодні ціни на розробку більш-менш працездатних мобільних додатків починаються від 2 тис. дол. і коливаються в середньому у діапазоні 6-20 тис. дол. Але можуть бути і значно дорожчі варіанти. Вартість залежить від складності додатку, його функціональності і платформи, на якій він працює. Коли компанія усвідомлює, що мобільний додаток — це інструмент отримання прибутку, який сприяє реалізації бізнес-цілей, то питання ціни набуває іншого змісту”, — зазначив він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, згідно з даними маркетингового дослідження, мобільним додатком від мереж АЗС користується поки що незначний відсоток автовласників, найбільше з них — застосовують додаток WOG:

WOG — 13%;

ОККО- 10%;

KLO — 5%.

Найбільш затребуваними функціями у мобільних додатках столичні водії називають інформацію про додаткові акції та бонуси, а також інформацію про ціни на пальне.

Також нагадаємо, WOG зі своїм мобільним додатком отримав I місце у рейтингу клієнтоорієнтованості.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...