Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
середа, 26 липня 2017 р.13:46
Новини: Суспільство

Мережа АЗК WOG отримала найвищий індекс капіталу бренду - дослідження

Мережа АЗК WOG отримала найвищий індекс капіталу бренду - дослідження

КИЇВ. 15 червня. УНН. Автозаправні комплекси WOG - єдина мережа, яка, за оцінками киян, має сильний бренд. Про це свідчать дані маркетингового дослідження, яке у лютому в Києві провела міжнародна компанія Nielsen, передає УНН з посиланням на дані компанії.

Так, індекс капіталу марки у мережі WOG найвищий - 3,11 (сильний бренд), на другому місці ОККО - 2,89 (бренд середньої сили). До того ж, зазначені мережі мають найкращі показники впізнаваності серед столичних водії (більше 90%).

Крім того, проведене дослідження продемонструвало, що українські споживачі досить стабільні і консервативні у виборі АЗС - 84% респондентів не відвідували нові АЗС за останній місяць. Тільки 16% опитаних відвідали нову АЗС. При цьому, головною причиною, чому замість звичної АЗС була обрана нова заправка, опитані (54%) вказали, що АЗС була розташована по дорозі. Більшість же киян залишаються вірними своїм АЗС, на яких регулярно заправляються.

За показником, який вимірює близькість розміщення АЗС до будинку респондентів, впевнену перемогу здобула компанія WOG. На питання про те, заправки яких мереж знаходяться найближче до місця проживання респондентів, 25% опитаних відзначили АЗК WOG, 23% - OKKO, 18% KLO.

Також, згідно з даними дослідження, проведеного компанією Nielsen, стало відомо, що більш ніж половина споживачів останній раз заправлялися на АЗС мереж WOG і OKKO (по 26%). Замикає трійку лідерів за цим показником мережу автозаправних станцій KLO, на якій в останній раз заправилися 14% опитаних респондентів.

Загалом же, більшість респондентів (59%) вважають, що під час останньої заправки бензин був якісний і за прийнятною ціною. Відзначається, що один з найбільш якісних бензинів серед всіх АЗК України у компаній WOG. Так вважають 23% респондентів.

В рамках маркетингового дослідження Nielsen, виявилося, що більшості респондентів (64%) наявність промо-активностей не привід змінити звичну АЗС, а проведені в магазині при АЗС акції не є приводом купити інший бренд (59%). Ще 21% респондентів готові купити щось "по акції" тільки в тому випадку, якщо торгова марка їм подобається.
Довідка: Міжнародна компанія Nielsen - глобальна компанія, що надає послуги з вимірювання та поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують.

Компанія Nielsen проводить дослідження поведінки споживачів і їх звичок в 47 країнах Європи і в більш ніж 100 країнах світу.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, мобільні додатки мереж АЗС надають можливість онлайн-розрахунку за пальне

Джерело: УНН
Теги: WOG,
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...