Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Середа, 13 грудня 2017 11:50

WOG планує відкрити 200 магазинів — генеральний директор компанії

WOG планує відкрити 200 магазинів — генеральний директор компанії

Сергій Корецький

КИЇВ. 21 червня. УНН. У планах компанії WOG відкриття близько 200 магазинів формату convenience store, розширення мережі WOG CAFE до 200 міських кафе, зокрема поява таких закладів харчування у столичних ТРЦ та аеропортах. Про це під час конференції People Management розповів генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький, передає УНН.

Загалом, за його словами, WOG — це автозаправні комплекси гарного настрою.

“Я обожнюю філософію таких закладів, як Starbucks, Costa або мережі швидкого харчування Pret A Manger у Лондоні. Ми вирішили, що наше покликання — дарувати людям радість. Більше радості. І коли сіра буденність, і коли немає доріг, і коли стріляють, і коли з 2008 року у нас суцільна криза. І от кавовий проект — WOG CAFE — став сьогодні найуспішнішим за всю історію компанії, а паливна компанія стала найбільшим продавцем кави в Україні. Про це свідчить статистика.

Ми плануємо продати 20 млн горняток кави на рік. Цей якір ми розвиватимемо й надалі. Зараз створюємо мережу WOG CAFE поза межами АЗК.

Так, сьогодні вже відкрито 2 кафе, запропонували послуги WOG CAFE у 14 потягах Інтерсіті, заходимо в аеропорти. Щодо Інтерсіті, звичайно, є ще що вдосконалювати: асортимент, якість обслуговування, швидкість, каси, додатковий пункт. Але у цілому ми задоволені тим, що робимо. Безліч людей у соцмережах пишуть позитивні відгуки, спеціально фотографують наше горнятко, розвертаючи його стороною, де видно логотип бренду. Це надає сили й упевненості, що ми все робимо правильно.

Крім того, плануємо розвивати формат convenience store. У планах — відкрити близько 200 закладів по всій Україні”, — розповів С.Корецький.

За словами гендиректора мережі АЗК WOG, для того щоб зрозуміти, як працює кожна з ланок бізнесу, необхідно самостійно спробувати попрацювати “в полі”. Про це він зазначив, коментуючи особливості побудови менеджменту в компанії.

“Ми запровадили у WOG „День контактів“, що відбувається раз на квартал. Я персонально виходив як заправник та оператор і відпрацьовував зміну на АЗК. Це дуже цінний досвід — дізнатися з „початкового активу“, як це працює.

Ти можеш сидіти в офісі, ставити завдання і будувати плани, проте якщо ти сам переконався, що колонка не пропускає стільки клієнтів за певну кількість часу, то ставишся до задач інакше. Ми отримали з цього досвіду колосальний ефект”, — пояснив він.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, АЗК в Україні нарешті почали конкурувати форматами.

Також нагадаємо, що за даними експертів, в Україні ринок бензину в Україні є одним із найконкурентніших у Європі.

Джерело: УНН
Теги: WOG
Підписуйтесь на наш Telegram-канал аудіоновин та слухайте новини УНН щогодини
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...