Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Понеділок, 16 січня 2017 19:26
youtube
Новини: Економіка

Роздрібний акциз на пальне треба скасувати, проте без шкоди для місцевих бюджетів - С.Куюн

Роздрібний акциз на пальне треба скасувати, проте без шкоди для місцевих бюджетів - С.Куюн

КИЇВ. 4 липня. УНН. Роздрібний акциз на пальне має бути скасований, однак місцеві бюджети не повинні втратити свої цільові надходження. Для цього необхідно передбачити відповідний механізм перерозподілу основного акцизу, який у разі скасування роздрібного зросте. Про це у коментарі УНН розповів експерт паливного ринку Сергій Куюн.

Загалом, за його словами, місцеві органи влади на сьогодні недоотримують значні кошти, через відсутність належного адміністрування роздрібного податку на пальне, і вони мають бути першими зацікавленими в отриманні максимального доходу з акцизу.

“Місцеві органи влади, які, начебто, перші зацікавлені в отриманні цього податку максимального — вони не можуть його збирати, і вони якось не дуже зацікавлені у цьому. Ми бачимо, що вони (я от розмовляв із депутатами місцевих рад на Київщині) зокрема, вони кажуть, що у нас є 3 заправні станції на район, і ми із них отримуємо просто копійки. Вони (АЗС, — ред.) сказали — ми не будемо платити і все. Ніяких важелів впливу у місцевих громад немає на ці заправні станції. Так само і державна фіскальна служба не має механізмів для того, аби цю велику кількість об’єктів — це 6 тис. 400 тільки легальних станцій в Україні, а нелегальних уже і невідомо скільки. Я думаю, що ще не менше 2 тис, це точно — вони просто не в змозі їх адмініструвати”, — пояснив він.

С.Куюн наголосив на тому, що роздрібний акциз на пальне треба скасовувати.

“Тому пропозиція яка — цей акциз роздрібний скасувати, але для того, щоб задовольнити інтереси місцевих громад, щоб вони не втратили ці надходження — треба збільшити великий основний акциз, який є в нафтопродуктах та зрідженому газі (на відповідну суму), і через механізм субвенції на рівні державного казначейства при Мінфіні — виробити механізм, як розподіляти потім ці кошти.

Цей великий акциз (на нафтопродукти, — ред.) він не погано адмініструється на заводах, на митниці, він також не погано збирається. Тобто, ці кошти хоча б можна буде зібрати, а потім — механізм як їх розподілити по місцевим громадам. Можливо так: за кількістю населення, за кількістю транспорту, можливо, знову прив’язатися до міст, де є ці АЗС. Але це вже друге питання. Головне — ці гроші зібрати! Тому що, якщо сьогодні цього не зробити — взагалі ніхто нічого не отримає! Ні державний бюджет, ні місцевий бюджет, ніякий.

І це треба тим же регіонам зрозуміти. Звичайно, вони невдоволені, звичайно вони будуть протестувати, але їм треба зрозуміти, що якщо цю реформу не зробити зараз — то вони взагалі залишаться без нічого. Вони вже сьогодні отримують все менше, тому що паливний ринок іде в тінь. Якщо нічого не змінити, то весь ринок перейде в тінь”, — сказав експерт.

Нагадаємо, раніше за скасування роздрібного податку на пальне виступила низка експертів нафтового ринку.


За словами генерального директора компанії WOG С. Корецького, робота незаконних заправочних станцій (які не сплачують роздрібного акцизу, — ред..), в першу чергу, наносить велику шкоду державному бюджету

Г.Рябцев, у свою чергу, зазначив, що основна проблема зловживань “сірих” дилерів із роздрібним акцизом полягає у неможливості ДФС проконтролювати його сплату.

Як результат, за підрахунками експертів, місцеві бюджети недоотримають близько 3 млрд. грн роздрібного податку на пальне

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...