Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
понеділок, 24 липня 2017 р.22:51
Новини: Суспільство

У 2035 році в Україні припинять продаж паливних автомобілів

У 2035 році в Україні припинять продаж паливних автомобілів

КИЇВ. 5 липня. УНН. У 2020-2025 роках більшість країн відмовляться від можливості продавати і купувати паливні транспортні засоби - в Україні на електрокари перейдуть у 2035 році. Про це повідомив маркетинг-директор "WOG-рітейл" Віталій Ткаченко, передає УНН.

“Сьогодні, коли настає час електромобілів, формат звичайних заправок відходить у минуле. Нові електрокари будуть заряджатися не на заправках, а біля будинку, біля бізнес-центрів, ТРЦ, де люди будуть проводити досить багато часу. З огляду на те, як сьогодні розвиваються технології, і розробки вчених у сфері збереження електрики з використанням батарей на основі графену, можна сміливо говорити, що в майбутньому автомобілі зможуть проїжджати близько 1000 км без зарядки. Тому потреба в заправках, як в місті, так і на трасі відпаде: електрозаправки повинні знаходитися біля торгових центрів і магазинів”, — зазначив він.

За прогнозом компанії, в 2035 році на українському ринку перестануть продаватися автомобілі з паливним двигуном.

“Таким чином, вся стратегія нашої компанії побудована навколо атмосфери радості, яку ми створюємо на наших АЗК. Будь-який споживач, який випиває чашку кави виїжджає з АЗК в піднесеному настрої. Подібна історія сталася з компакт-дисками: спочатку вони коштували дуже дорого, після стали дуже доступними, а ще пізніше — пішли в минуле. Така трансформація ринку сталася всього лише за десять років. Тому WOG рухається у напрямку розвитку головних сервісів. Незважаючи на всі зміни, людям будуть потрібні місця, в яких вони можуть зупинитися і відпочити. Звичні „коробочки“ на трасі перетворяться в місця отримання нового настрою, "рефрешмент“, яке може дати кава. Таким чином, сьогоднішня стратегія нашої компанії побудована навколо цього напою. В цьому напрямку рухається бізнес в інших країнах. Підтвердження цьому — кілька паливних компаній по всьому світу продають свій роздрібний бізнес. Однак затребуваним залишиться рітейл, який орієнтується на споживчі переваги”, — підкреслив В.Ткаченко.

Зараз компанія налічує близько ста нових WOG-кафе, ще сто планується привести в сучасний вигляд на АЗК.

“Компанія відкрила у Києві і у Львові WOG-кафе без заправки. До кінця року таких закладів буде 20, а через два роки — 200. Всього їх буде 400. У 2016 році, "WOG-рітейл“ стала постачальником продуктів для Інтерсіті. Зараз люди дуже чутливі до сервісу. Наприклад, їм не хочеться возити з собою безліч карт. У WOG є спеціальний мобільний додаток для смартфонів, а до грудня ми почнемо альфа-тестування додатка для годинника, який вийде в січні-березні наступного року на бета-тест.

Для нас найкращий маркетинговий ресурс — відгуки наших клієнтів. Тому, якщо в нашій компанії скарга з питань якості не вирішується протягом трьох днів, запит направляється вищестоящому керівнику. Якщо після цього проблема не ліквідована, її передають генеральному директору.

Якщо говорити про роздріб у паливних компаніях, то п’ять років тому ціни в таких магазинах були занадто завищеними. Але, вже через кілька років в Україні застосовуватимуть практику Америки і Європи: в таких магазинах вартість товарів буде прирівняна до вартості в звичайних роздрібних точках.

Дана стратегія заснована на тому, що покупці будуть економити свій час, їм буде зручно купувати там необхідні товари. Зі збільшенням темпу життя необхідно підлаштовуватися під потреби і бажання клієнтів, удосконалюючи свій сервіс. Вижити зможе тільки той роздрібний бізнес, який по-справжньому, по-чесному поставить на перше місце потреби свого споживача”, — наголосив маркетинг-директор “WOG-рітейл” В. Ткаченко.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...