Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 24 січня 2017 01:40
youtube

У Россії забули визначити держзамовника будівництва залізничних підходів з Криму до Керченського мосту

У Россії забули визначити держзамовника будівництва залізничних підходів з Криму до Керченського мосту

КИЇВ. 2 серпня. УНН. Конкурс на будівництво залізничних підходів вартістю 18 млрд рублів не можуть провести, тому що забули визначити замовника. Відставання від графіка вже перевищило півроку. Про це УНН повідомляє з посиланням на статтю в російському виданні Forbes.

Будівництво залізничних підходів до Керченського мосту з боку Криму до сих пір не розпочалося, тому що в російській федеральній цільовій програмі (ФЦП - ред.) розвитку Криму і Севастополя до 2020 року не вказаний держзамовник на цей вид робіт, з’ясувало видання.

Підходи повинні з’єднати залізничну частину мосту з мережею залізниць Криму, тоді на окупований півострів з Росії можна буде дістатися і доставити вантажі поїздом. Поки це можна зробити лише морем і літаком.

Передбачалося, що за будівництво підходів до мосту з боку Криму відповідатимуть так звані влади республіки, які призначили замовником “Кримську залізницю”, “але наприкінці 2015 року підприємство перейшло у відання Федерального агентства залізничного транспорту (ФАЗТ), а воно не значиться держзамовником в ФЦП. Щоб призначити конкурс на будівництво і вибрати підрядника, необхідно внести зміни в програму, підтвердило Forbes джерело в ФАЗТ і представник Мінекономрозвитку. Останній повідомив, що проект змін до ФЦП спрямований в уряду 22 липня”.

Згідно ФЦП, вартість залізничних підходів до мосту з боку Керчі становить 18 млрд рублів, але перерахувати навіть частина цієї суми на оплату робіт, вже виконаних проектувальниками, неможливо.

“Поки в запасі у будівельників майже рік: в липні прем’єр-міністр Дмитро Медведєв переніс початок руху по залізничній частині моста на грудень 2019 року. Представник ФАЗТ ще в квітні пояснював агентству Reuters, що терміни зрушили, тому що створення залізничного моста виявилося складнішим технічно і витратним за часом. Для поїздів необхідно витримувати більшу вагу, також потрібно поставити на міст сигнальна і спеціальне комунікаційне обладнання, говорив він тога”, - пише видання.

Також повідомляється, що проблеми з фінансуванням виникали і при будівництві самого Керченського мосту вартістю 228 млрд рублів. У червні повідомлялося про затримку оплати робіт в зв’язку з переведенням контракту на казначейський супровід.

Як повідомляв УНН, будівельники приступили до зведення судноплавної частини Керченського мосту, який має з'єднати окупований Крим з Росією.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...