Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Вівторок, 23 травня 2017 12:33
youtube
Новини: Політика

В.Медведчук: вітчизняний авіапром постраждає від співробітництва з американцями

В.Медведчук: вітчизняний авіапром постраждає від співробітництва з американцями

Віктор Медведчук

КИЇВ. 5 серпня. УНН. Угода, яку в уряді спробували піднести як прорив і успіх, насправді є вироком для вітчизняних виробників авіаційних двигунів. Так лідер громадського руху "Український вибір" Віктор Медведчук прокоментував заяву міністра інфраструктури Володимира Омеляна про підписання меморандуму корпорації General Electric із ДП “Антонов” у своєму блозі, передає УНН.

“21 липня міністр інфраструктури Володимир Омелян зробив гучну заяву: корпорація General Electric підписала меморандум про співпрацю з ДП “Антонов”. За словами міністра, меморандум передбачає можливість поставки двигунів, авіаційних систем і послуг для деяких літаків ДП ​​"Антонов“. Пан Омелян провів піар-кампанію в кращих традиціях єврореформаторів: приурочене до знакової дати — 100 днів уряду Гройсмана — підписання меморандуму, гучну заяву для ЗМІ, широке висвітлення в пресі, коментарі на підтримку від “експертів”. Одним словом, було зроблено все, щоб переконати пересічного громадянина: зусиллями уряду України зробила величезний прорив і може стати рівною серед рівних на світових ринках.

Однак те, що в уряді спробували піднести як прорив і успіх, насправді є вироком для вітчизняних виробників авіаційних двигунів.

“Ця угода, по-іншому і не назвеш, є не що інше, як зрада інтересів України і наукомістких підприємств країни, що випускають продукцію з високою доданою вартістю”, — впевнений президент, генеральний конструктор АТ “Мотор Січ” В’ячеслав Богуслаєв. За його словами, літаки марки “Антонов” прославилися саме з вітчизняними двигунами — ДП “Івченко-Прогрес” і “Мотор Січ”. Тепер же оснащені комплектуючими General Electric літаки Антонова можна буде назвати українськими з великою натяжкою, адже використання імпортних двигунів, авіоніки і агрегатів — це 60% вартості всього авіасудна. “Через недогляд або навмисне міністр В.Омелян своїми діями провокує свого роду ланцюгову реакцію, яка в кінцевому підсумку призведе до закриття всіх українських авіаційних КБ і наукомістких підприємств”, — впевнений В’ячеслав Богуслаєв.

Пан Богуслаєв як професіонал своєї справи, як талановитий конструктор і керівник, як людина, яка присвятила своє життя розвитку українського авіапрому, дав дуже чітку і повну характеристику безграмотній політиці євроінтеграційної команди — “зрада”. Дійсно, як інакше назвати “реформаторську” політику “камікадзе”, спрямовану на знищення високотехнологічних галузей, на згортання українського наукомісткого виробництва? Так, сьогодні пан Богуслаєв не приховує свого невдоволення євроінтеграційними реформами уряду. Однак чотири роки тому, коли на міжнародні конференції, які проводив “Український вибір”, з’їжджалися провідні фахівці України у сфері ВПК, космосу, літако-, машино- і суднобудування, щоб обговорити загрози і ризики створення ЗВТ з ЄС для української промисловості, пан Богуслаєв приїхати відмовився (брати участь в заходах нашого Руху йому нібито особисто заборонив губернатор Запорізької області).

Але ж зрада, про яку говорить В’ячеслав Богуслаєв, має глибоке коріння — це закономірний наслідок тієї євроінтеграційної політики, яку почали ще Янукович і Азаров, а сьогодні втілюють в життя представники “команди ”камікадзе", і яка проводилася з мовчазного схвалення багатьох регіональних “важкоатлетів".

У тому, що українська промисловість (в тому числі і високотехнологічна) знаходиться в дуже глибокій за всі роки незалежності кризу, винні і ті, хто за Януковича — Азарова відмовлявся визнавати, говорити, пояснювати, доводити до відома пересічних громадян, які ризики несе ЗВТ з ЄС, і ті, хто в команді Яценюка — Гройсмана продовжує євроінтеграційні реформи, спрямовані на знищення української економіки. Це їхніми зусиллями російський ринок — традиційний і найбільший ринок збуту для української продукції з високою доданою вартістю — втрачений. Спочатку Київ заборонив експорт в РФ устаткування і комплектуючих подвійного призначення (внаслідок чого ПАТ “Мотор Січ” зупинило поставки двигунів для російських ракет). Згодом, завдяки реалізації програми імпортозаміщення, Росія і сама стала відмовлятися від української продукції. Так, в червні російська сторона вже оголосила про розробку власного вертолітного двигуна замість українського аналога.

Нова стратегія державної політики болісно вдарила по наукомістких галузях української промисловості. “Мотор Січ” в результаті євроінтеграційної хаотичної переорієнтації зі Сходу на Захід який рік несе колосальні втрати. Уже в 2015 році виручка підприємства зменшилася на 23% в порівнянні з 2014-м, в поточному році виробництво може скоротитися на 22,5%. А в 2013-му “Мотор Січ” було одним з найбільших підприємств країни, його чистий прибуток становив 1,375 млрд грн.

Але в уряді, мабуть, вважають, що потрібно підтримувати не вітчизняного виробника, а ... заокеанського. Сьогодні ми бачимо, як з подачі Заходу в Україні ведеться цілеспрямована робота по знищенню цілих секторів української економіки. Така безвідповідальна політика псевдореформаторів вже привела до падіння обсягів промислового виробництва, зниження зайнятості населення та практично спустошила казну. Український уряд, який потребує постійного кредитного підживлення,  змушений чимось розплачуватися з “донорами”: він готує “приватизацію століття”, має намір приступити до продажу землі, знищує наукомістке виробництво ... Все це робиться на шкоду Україні і українському народові. Зате ... на догоду Заходу", - написав В.Медведчук у своєму блозі.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...