Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
Понеділок, 27 березня 2017 11:44
youtube

Х.Клінтон витратила на свою кампанію в липні у 2,6 раза більше коштів, аніж Д.Трамп

Х.Клінтон витратила на свою кампанію в липні у 2,6 раза більше коштів, аніж Д.Трамп

КИЇВ. 22 серпня. УНН. Кандидат в президенти США від демократів Хілларі Клінтон витратила на свою виборчу кампанію в липні 49 млн дол., у той час як її суперник-республіканець Дональд Трамп — всього 18,4 млн дол., передає УНН з посиланням на The Washington Post.

На думку видання, причина такої різниці витрат полягає в тому, що екс-держсекретар “виділяє кошти на дорогі, невеликі виступи на телеканалах і задіє сотні штатних співробітників по всій країні — традиційні вкладення в виборчу кампанію, від яких, в основному, Д.Трамп утримується”.

Так, Клінтон витратила минулого місяця 26 млн дол. на виробництво і трансляцію “величезної кількості теле- і інтернет-реклами”. При цьому за весь час проведення кампанії Клінтон витратила на рекламні ролики 120 млн дол.

Ще близько 5 млн дол. пішло на зарплати 705 працівникам штабу, які агітують за колишню першу леді. На їх поїздки по всіх штатах було витрачено 2 млн дол.

Д.Трамп, як зазначає газета, подвоїв у середньому витрати за травень і червень, і в липні вони становили 18,4 млн дол. Однак трохи менше половини з них — 8,4 млн дол. — пішло тільки однієї компанії Giles-Parscale, яка займається веб-дизайном . Її глава Бред Парскейл працює в штабі бізнесмена. Республіканець також витратив в липні 3,2 млн дол. на поїздки по країні і 1,8 млн дол. — на поширення продукції з символікою своєї виборчої кампанії.

Штаб мільярдера виділив минулого місяця 773 тис. дол. на відшкодування витрат, які понесли різні компанії Д.Трампа в ході агітації. За весь же час члени сім’ї магната і його підприємства отримали 7,7 млн дол. ​​на оплату витрат, пов’язаних з агітацією за республіканця.

Бізнесмен при цьому до цих пір платить своєму колишньому головному менеджеру передвиборної кампанії Корі Левандовскі, який був звільнений ще в червні. The Washington Post зазначає, що Д.Трамп продовжує користуватися його консультаціями і навіть виплатив йому 6 липня щомісячну зарплату в розмірі 20 тис. дол. Сам К.Левандовскі відразу ж після відходу зі штабу бізнесмена влаштувався політоглядачем на телеканал CNN.

У цілому ж з початку президентської кампанії штаб Д.Трампа витратив на агітацію 89,5 млн дол., а Х.Клінтон — майже 319 млн дол.

“Сильні розбіжності частково обумовлено переконаннями магната в тому, що йому не потрібно платити за звичайні засоби ведення кампанії, покладаючись натомість на соціальні мережі і освітлення в ЗМІ своїх гучних мітингів”, - йдеться в статті.

Так, виборчий штаб мільярдера тільки днями вперше почав розміщувати передвиборчу рекламу на телебаченні і планує витратити на це поки 4,9 млн дол. в Огайо, Пенсільванії, Північній Кароліні та Флориді.

Всього ж в липні республіканець за сприяння своєї партії зібрав 82 млн дол., а його суперниця разом з Демпартією — 90 млн дол.

Як відзначають соціологи, Д.Трамп в останні тижні зіткнувся з помітними труднощами в своїй боротьбі за президентське крісло. Багато видатних республіканців закликають партійний націкомітет відмовитися від підтримки мільярдера на виборах. Раніше на цьому тижні Д.Трамп зробив низку великих перестановок в керівництві своєї передвиборної кампанії. У п’ятницю ж стало відомо, що керівник виборчого штабу республіканця Пол Манафорт пішов у відставку.

Джерело: УНН
Loading...
Loading...
SELECTORNEWS - покупка, обмен и продажа трафика
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...