Українські Національні Новини
інформаційне агентство
Обізнаність громадян єднає країну
четвер, 27 липня 2017 р.15:24
Новини: Суспільство

В Інституті споживчих експертиз назвали найбільш орієнтовані на клієнта АЗК

В Інституті споживчих експертиз назвали найбільш орієнтовані на клієнта АЗК

КИЇВ. 1 вересня. УНН. Інститут споживчих експертиз провів масштабний аналіз мереж українських АЗС на предмет пропонованих програм лояльності, мобільного сервісу та інших вигод для водіїв. За мету експерти поставили собі визначити сприятливі фактори, які дозволили б автовласникам отримувати максимальну вигоду від постійної співпраці з певною мережею автозаправок. Про це йдеться у результатах дослідження ІСЕ, передає УНН.

За підсумками аналізу програм лояльності мереж АЗС, в ІСЕ констатували, що різні системи отримання бонусів та знижок мають АЗК WOG, ОККО, Shell, Паралель, KLO, Soсar, БРСМ-Нафта, Amic, UPG.

На різних АЗС правила та особливості накопичення знижок різняться, проте найшвидше використовувати накопичені бонуси дозволяє мережа АЗК WOG.

Експерти також повідомили про те, що окрім вигод, які дає система накопичення бонусів/балів/гривень, у багатьох мережах автовласники можуть стати учасниками вигідних акцій.

“Лідером за кількістю акцій на момент дослідження Інституту споживчих експертиз виявилася компанія WOG. У списку її акцій виявилося 16 позицій”, — повідомили ІСЕ.

У рамках вивчення програмам лояльності від мереж АЗС, окрему увагу експерти Інституту приділили аналізу мобільних додатків, які оператори пропонують своїм клієнтам для зручності.

“Деякі мережі АЗС/АЗК — WOG, OKKO, Shell, Socar розробили для своїх постійних клієнтів додатки для смартфонів на основі процесорів Android і IOS. Функціонально вони чимось схожі, але є і відмінності. Так, у всіх є довідкова інформація по наявності і адресами автозаправок мережі АЗС/АЗК. Надається інформація по акціях, накопиченим бонусів.

Але тільки у АЗК WOG мобільний додаток володіє додатковим вигідним функціоналом. А саме — в мобільному додатку розміщені купони зі знижкою на топові продукти і напої. Ще один унікальний для паливного ринку сервіс від WOG — „мультигаманець“ на карті лояльності „ПРАЙД“ (як пластикової, так і в мобільному додатку) .

Продовжуючи тему онлайн-покупок, варто відзначити унікальний функціонал в аплікації Fishka, який за допомогою сервісу Fishka online дозволяє клієнтам ОККО здійснювати покупки в більш ніж 20 он-лайн магазинах і отримувати за це бали. Більш того, бронюючи в Booking будь-який готель через Fishka Online, можна безкоштовно скасувати бронювання”, — повідомили в ІСЕ.

Підводячи підсумок дослідження, в ІСЕ зазначили:

“На даний момент серед автозаправних мереж преміум-сегмента в лідерах перебувають дві мережі — WOG і ОККО, які приділяють автовласникам найбільшу увагу. Вигода не тільки у вартості палива, напоїв та продуктів харчування, а й в комфорті отримуваних послуг і користування сервісами.

Програма лояльності WOG, крім широкого функціоналу, володіє ключовою перевагою — можливість витрачати бонуси, як на паливо, так і на інші товари, що робить програму лояльності максимально орієнтованою на клієнта, простою і вигідною”.

Нагадаємо, як повідомляв УНН, потенціал для зростання вартості бензину на сьогодні складає більше 2 грн.

Джерело: УНН
Відео
загрузка...
Погода, Новости, загрузка...